איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בקרית ביאליק?

לעבוד על היתרי בניה. זה הזמן להיות סבלניים ולהמתין להתקדמות. מדי פעם ישלחו אליכם מסרונים שיעדכנו אתכם על התקדמות בנושא. גם באתר ההרשמה תוכלו לקבל עדכונים.המושלמת.

הנפיקו זכאות להכנס להגרלה!

התנאי להכנס להגרלה של מחיר מטרה הוא, אם אתם זכאים על פי דרישות משרד הבינוי והשיכון. כדי לדעת האם את זכאים עליכם לפנות לאחת החברות המתעסקות עם זה ולבקש אישור. החברות הן: אלונים, עמידר ומילגם. אבל כדאי לכם לפנות לאלונים, האתר שלהם מאוד מסודר וברור.

הסניף של אלונים באזור שלכם בקריית ביאליק נמצא ב

דרך עכו 194 -בניין "ביאליק סיטי" מול הקריון. הכניסה הראשית לבניין נמצאת ליד בנק דיסקונט והשופרסל. קומה A.

א', ב, ד, ה' 8:30-13:30 

ב', ד' 15:00-17:00

דוא"ל: mgar16@mgar.co.il

נכנסים להגרלה!

עכשיו תדרשו להמתין למסרון שיעדכן על כך שהבקשה שלכם אושרה. אם כן. הכנסו לאתר הממשלתי והירשמו להגרלה בעזרת הסיסמה שקיבלתם במסרון. 

זוכים! (הלוואי)

מיד אחרי שיערכו ההגרלות, הזוכים המאושרים יקבלו הודעה על ידי מסרון. גם באתר ההרשמה תוכלו לראות את הזוכים על פי קודים בלי שמות מזהים.

מחכים להיתרים!

מיד אחרי שעלו שמות הזוכים, הקבלן יתחיל לעבוד על היתרי בניה. זה הזמן להיות סבלניים ולהמתין להתקדמות. מדי פעם ישלחו אליכם מסרונים שיעדכנו אתכם על התקדמות בנושא. גם באתר ההרשמה תוכלו לקבל עדכונים.

מתכוננים עם אישור עקרוני למשכנתא!

אם אתם רוצים לקנות דירה, אתם נדרשים להוציא אישור עקרוני למשכנתא. פנו לבנק ובקשו אישור עקרוני. אישור עקרוני תקף ל 24 יום ותקבלו אותו תוך 3 ימים מקסימום. קחו בחשבון שבלי אישור עקרוני, אין אפשרות לקנות דירה. לכן כדאי לכם להיערך מראש.

בוחרים את הדירה וחותמים על החוזה!

כעת בשלב זה יערכו הגרלה נוספת בה יקבעו את סדר בחירת הדירות. ככל תצאו ראשונים יותר, כך תקבלו את הזכות לבחור קודם את הדירה המבוקשת.

בדרך כלל ידרשו מכם להביא מקדמה של אלפיים ש"ח ואפילו אם בסופו של דבר תתחרטו ולא תרצו את הדירה, לא תקבלו את הכסף בחזרה.

 

בחרת דירה? זה הזמן לפנות לעו"ד ולחתום על חוזה רכישה. הרבה הצלחה.

 

רוצים לדעת עוד על מחיר מטרה? מחפשים משהו שילווה אתכם עם המשכנתא? בשביל זה אנחנו כאן. צוות המומחים שלנו ילוו אתכם במסירות ובמקצועיות עד למשכנתא המושלמת