מחיר מטרה בקדימה-צורן

מחיר מטרה בקדימה-צורן

קצת על קדימה-צורן

קדימה-צורן היא למעשה ישוב המורכב משתי מועצות מקומיות שונות: קדימה ו-צורן. בשנת 2008 התאחדו שני המועצות הללו לישוב אחד על פי החלטת הממשלה. קדימה-צורן שוכנת באזור השרון סמוך לנתניה. גם קדימה וגם צורן התאפיינו בעיקר בבתים צמודי קרקע ולאחר ההתאחדות הוקמה פעם ראשונה שכונה בבניה רוויה באזור.

האוכלוסיה בקדימה-צורן היא ישראלית לאומית. ב-קדימה-צורן יש כמה מרכזים של תנועות נוער כמו התנועה החדשה ובני עקיבא. קדימה-צורן הוא ישוב חזק מבחינה חברתית תרבותית וכלכלית. השכר הממוצע שם גבוה יותר מכל אזורי הארץ ומעל 90% מבני הנוער ביישוב זכאים לתעודת בגרות.

מה מחיר דירה ממוצע בקדימה-צורן?

מחיר הדירות בקדימה-צורן הם יקרים אם נתייחס למחירים בשאר חלקי הארץ. אפשר ליחס את זה לכך שרוב הדירות ביישוב כוללות 4-6 חדרים. אך בלי קשר, המחירים שם הם יקרים.

המחיר הממוצע למ"ר בקדימה-צורן הוא 17,700 ש"ח.

דירות חדשות בקדימה-צורן יש רק בגודל של 5 חדרים והמחיר שלהם הוא שתי מיליון ומאתיים אלף שקלים לעומת זאת המחיר של דירות יד שניה זה שתי מיליון ומאה שבעים אלף ש"ח. אם אתם רוצים להבין מה יהיה המחירי של דירת 4, 3 ו-6 חדרים נביא את המחירים של דירות יד שניה ותוכלו להבין.

דירת יד שניה 3 חדרים בקדימה-צורן עולה בממוצע מיליון מאתיים ארבעים אלף ש"ח.

דירת יד שניה 4 חדרים בקדימה-צורן תעלה בממוצע מיליון ושמונה מאות אלף ש"ח

דירת יד שניה 6 חדרים בקדימה-צורן תלה בממוצע שתי מיליון ותשע מאות אלף ש"ח

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בקדימה-צורן?

יש מכרז פעיל אחד בקדימה צורן. במסגרת המכרז יבנו 344 יחידות דיור בבניה רוויה. המכרז הזה יצא ביוני 2020 כמכרז המיועד לתוכנית מחיר למשתכן. בהמשך הדרך נדחה המכרז כמה פעמים עד שבספטמבר 2021 התוכנית התעדכנה ועברה הסבה למחיר מטרה.

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע?

כרגע אין עדיין פרויקטים שעברו לשלב הביצוע והאמת שכנראה זה כבר יקח זמן. 

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

מעוניינים לגור בעיר מפותחת ומאוחדת? קדימה-צורן עשויה להיות בחירה מעולה בשבילכם. אצלינו תקבלו את העדכונים החמים וסיוע בכל מה שקשור לרישום להגרלות מחיר מטרה ועד למשכנתא שתוציאו לדירה.

פנו עכשיו למומחים שלנו ותהנו מליווי מקצועי בכל שלב הרכישה.