מחיר מטרה בבאר שבע

מחיר מטרה בבאר שבע

קצת על באר שבע

באר שבע היא העיר הדרומית המרכזית ביותר. כמות התושבים בעיר, לעומת כמות מקבלי השירות בעיר מטורפות. כל הפזורה הבדואית וישובי הסביבה מגיעים לבאר שבע כדי לבצע קניות, לקבל שירות בנקאית, לעבוד ועוד. 

בבאר שבע יש שטחים רבים המיועדים לבניה והעיר נמצאת בהתרחבות. באר שבע היא עיר מועדפת למגורים תודות לתנאי המגורים המתאימים לרוב המגזרים. והכי חשוב, מחירי הדיור בבאר שבע נוחים ביחס למחירי הדיור בשאר אזורי הארץ. באר שבע היא שילוב של מרכז ודרום מושלם.  

מה ממוצע מחירי הדירות החדשות בבאר שבע? 

לפני שאתם מבררים על מחיר דירה בפרויקט מחיר מטרה, הכירו את מחירי הדירות בעיר. ההנחה בתוכנית מטרה אינה מחושבת כמו בתוכנית מחיר למשתכן, אז בואו להכיר את המחיר הממוצע לדירות מקבלן. 

  • תשע מאות אלף שקל לדירות שני חדרים.
  • מיליון מאה חמישים אלף שקל לדירות שלושה חדרים.
  • מיליון ארבע מאות חמישים אלף שקל לדירות ארבעה חדרים.
  • מיליון שש מאות חמישים אלף שקל לדירות חמישה חדרים.
  • לדירות פנטהאוז המחיר הממוצע הוא מיליון וחצי. 

אילו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בבאר שבע? 

בבאר שבע יש מכרז אחד שיצא לשיווק בשכונת פסגת רמות. בפרויקט מתכננת המדינה לבנות בניינים רבי קומות ולהציע יחידות דיור רבות למכירה שחלקן הגדול ישווקו דרך תוכנית מחיר מטרה. כרגע עדיין לא נבחר קבלן מתאים לבניית הפרויקט ובהמשך 2022, לאחר שיבחר קבלן לביצוע המכרז, נעדכן אתכם בהתפתחויות. ברגע שיהיו לנו עדכונים, נעדכן אתכם כאן באתר מחיר מטרה. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

884 יחידות דיור יוצאות כרגע למכרז. האתר ממוקם ב 03.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

לפני שאתם נבהלים מכל האפשרויות של תוכנית מחיר מטרה, פנו אלינו כדי שנעזור לכם להגשים חלומות בצורה מהירה, נעימה ופשוטה. המטרה שלנו היא לעזור לכם לרכוש נככס נדל"ן בצורה הכי יעילה, הכי זולה והכי מקצועית. 

איך עושים את זה? מקליקים כאן כדי ליצור קשר עם המומחים שלנו.