מחיר מטרה באור עקיבא

מחיר מטרה באור עקיבא

קצת על אור עקיבא

אור עקיבא, הוא ישוב מוכר שהפך לפני למעלה מארבע שנים, לעיר בפני עצמה. אור עקיבא ממוקמת בין תל אביב לחיפה. עיריית אור עקיבא שוקדת על גידול העיר בכל מובן שהוא, הן על ידי הרחבת השטחים המיועדים לבניה והן על ידי פיתוח הסחר בעיר, מרכזי בילוי ועוד. אור עקיבא היא העיר הקטנה ביותר בישראל ובעתיד הלא כל כך רחוק, היא מתכננת לצאת מההגדרה הזו ולהפוך לעיר גדולה במספר התושבים שלה. 

מה מחיר דירה ממוצע באור עקיבא?

אור עקיבא אינה נחשבת לעיר מרכזית ולכן מחירי הדירות בעיר, שפויים יחסית. כמובן הכל עניין של יחס. כאן נפרט את ממוצע מחירי הדירות בעיר ברכישת דירות חדשות מקבלן. 

דירות 3 חדרים – 880,000 שקלים. 

דירות 4 חדרים – 1.1 מיליון שקל. 

דירות 5 חדרים – 1.5 מיליון שקל. 

דירות 6 חדרים – 2.8 מיליון שקל. 

דירות שבעה חדרים – 3.3 מיליון. 

פנטהאוז – 2.4 מיליון שקל. 

וילה – 2.9 מיליון שקל. 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק באור עקיבא?

בינתיים יש באור עקיבא מכרז אחד שיצא לשיווק בקרב הקבלנים. בסוף חודש מרץ אמורה להיות ההכרעה, מי הקבלן שיזכה לבנות את הפרויקט. רק לאחר מכן יפתח הרישום לטובת הזכאים לדירות במחיר מופחת. המכרז שיצא לשיווק בקרב הקבלנים, הינו בשכונת נחל עדה בעיר ויכיל 405 יח"ד. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

נכון לכתיבת שורות אלו אין שום פרויקט בארץ של תוכנית מחיר מטרה שהתחיל רישום להשתתפות בהגרלה עליו. מיד כאשר יהיו עדכונים לגבי אור עקיבא, נדאג לעדכן אתכם כאן. 

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

צריכים להנפיק תעודת זכאות? רוצים לדעת שאתם רוכשים את הדירה בצורה הכי נכונה שיש? אתם מוזמנים ליצור קשר עם המבינים בתוכנית מחיר מטרה. מומחי הנדל"ן שלנו יתנו לכם יד וילוו אתכם בכל התהליך של רכישת דירה בתוכנית מחיר מטרה. אנו מאמינים כי לכל זוג צעיר, לא משנה כמה תמיכה הוא קיבל ומה הרקע הכלכלי ממנו הוא מגיע – יש את הזכות לרכוש דירה משלו בארץ. 

ו… מדיבורים למעשים. איך עושים את זה בצורה משתלמת? מה הדרך עם הכי פחות טעויות? הקליקו כאן והנה עשיתם את הצעד הראשון החכם לקראת רכישת הדירה שלכם.