מחיר מטרה ביבנה

מחיר מטרה ביבנה

קצת על יבנה

יבנה היא עיר צעירה במרכז ישראל, הנמצאת בשלבים התפתחותיים מתקדמים במיוחד. יבנה ממוקמת באזור מרכזי ביותר, בין אשדוד לתל אביב. אפשרויות התעסוקה בה כמעט ואינן מוגבלות תודות למרחק הקצר מערים מרכזיות קרובות כמו ראשון לציון ותל אביב. הפוטנציאל הגלום בעיר הוא אדיר מכיוון שהאוכלוסיה ברובה צעירה. צעירים מביאים התחדשות לעיר, קונים דירות ומגדילים את מספר התושבים בעיר. 

ההשוואה בין כמות התיכונים, לכמות בתי הספר והגנים, מעידה יותר מהכל על גדילת האוכלוסיה בעיר. ראש העיר משקיע רבות בפיתוח העיר מכל הבחינות. מרכזי קניות, בילוי, פארקים, הקצאת שטחים אדירים לבניית יחידות דיור ועוד. 

שורה תחתונה, יבנה עיר צעירה ומטופחת, מישורית, נוחה למגורים וסמוכה למרכז. לא פלא שצעירים רבים מחכים לבוא תוכנית מחיר מטרה גם ליבנה. אם אתם רוצים פרטים על תוכנית מחיר מטרה ביבנה, הגעתם למקום הנכון. 

מה מחיר דירה ממוצע ביבנה?

הנדל"ן ביבנה נמצא כרגע בשיא ההתפתחות שלו. מה שאומר, שאין הרבה היצע, הביקוש עולה ומחירי הדירות מטפסים בהתאם. אם נסתכל על גרף המחירים הכלליים בישראל לעומת גרף המחירים בעיר יבנה, נגלה כי ממוצע המחירים בעיר גבוה בצורה משמעותית מממוצע המחירים בישראל. 

ממוצע המחירים בדירות חדשות מקבלן בעיר יבנה:
 

  • דירות שלושה חדרים, מיליון וחצי. 
  • דירות ארבעה חדרים, מיליון תשע מאות. 
  • דירות חמישה חדרים, 2.1 מיליון. 
  • דירות שישה חדרים, 2.3 מיליון.
  • דירות פנטהאוז, 2.2 מיליון. 
  • וילות, 2.6 מיליון. 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק ביבנה?

תוכנית מחיר מטרה עדיין נמצאת בתחילת דרכה. כרגע קיים ביבנה מכרז פעיל המיועד לקבלנים. כלומר, קבלנים מציעים למדינה לבנות את המגרש, ורק אחרי שיבחר הקבלן המתאים לבניית הפרויקט, יפתחו מכרזים נגישים לזכאי דיור מוזל. 

התכנון הוא לגבי שטח באזור מזרח יבנה. בפרויקט עומדות להיבנות לא פחות מ – 2,500 יחידות דיור. בינתיים לא נותר לכם אלא להמתין עד שהמכרז יפתח לרישום. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע?

כשיהיו כאלה, נעדכן אתכם. 

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

מרגישים בלבול עם המעקבים אחרי מכרזים חדשים? רגע לפני שאתם מפספסים הנחה של כשלוש מאות אלף שקלים, הכירו את המומחים שלנו. אנו מלווים זוגות צעירים בדרך אל רכישת הדירה, החל מתהליך הוצאות הזכאות וכלה במימוש הזכיה וגיוס משכנתא משתלמת. כדי ליהנות מכל הטוב הזה הקליקו כאן והמומחים יצרו איתכם קשר.