מחיר מטרה בשדרות

מחיר מטרה בשדרות

קצת על שדרות

העיר שדרות הוקמה כמעברה בשנת 1,951, עם הזמן המקום התפתח והפך לישוב ואחר כך למרכז אזורי עד שהפכה שדרות לעיר בשנת 1,996. שדרות נקראת כך על שם עצי האקליפטוס שנטעו לאורך כביש הנגב על ידי קק"ל. רוב רובה של האוכלוסייה המתגוררת בשדרות מורכבת מעולים חדשים כאשר 85% מהם נמנים על יוצאי מרוקו. 7% נוספים הם יוצאי רומניה. ו 8 האחוזים הנותרים מורכבים מעולים מארצות שונות כמו אתיופיה, קווקז וכו'.

העיר שדרות ממוקמת בעוטף עזה סמוך מאוד לרצועה. אי לכך היא חווה לא פעם ירי כבד של טילים . מאז שנת 2,000 שדרות נמצאת על הכוונת. ב 2018 החלו לראשונה תושבי שדרות לסבול גם מבלוני תבערה ועפיפונים עם חומרי נפץ שמפריעים לביטחון של תושבי העיר. כדי להגן על בטיחות הדיירים יש בעיר הרבה מאוד מבנים מוגנים ומיגוניות לשמירה על שגרת חיים רגילה גם בתקופות מלחמה. 

מה מחיר דירה ממוצע בשדרות?

מטבע הדברים, שדרות היא לא עיר מבוקשת למגורים. לא הרבה מוכנים לגור תחת מתקפה של טילים. רוכשי הדירות בה הם ברובם ילידי העיר. אף כל זאת, המחירים לא ממש זולים. חשוב לציין שיש פער די גדול בין המחירים באזורים השונים בעיר.

מחיר ממוצע למ"ר בשדרות הוא שתים עשרה אלף וארבע מאות שקלים. כעת נביא נתונים נוספים על פי מחירי הדירות החדשות. 

דירת 3 חדרים תעלה בממוצע שמונה מאות אלף ש"ח.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

דירת 4 חדרים תעלה במחיר ממוצע מיליון וארבעים אלף שקלים.

מחיר ממוצע לדירת 5 חדרים הוא מיליון מאתיים שמונים אלף שקלים.

דירת 6 חדרים תעלה בממוצע מיליון ושש מאות וחמישים אלף שקלים.

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בשדרות?

לבינתיים יצא מכרז מחיר מטרה אחד בעיר שדרות בתאריך 28.12.21. מדובר במכרז של בניה רוויה לבניית 1,240 יחידות דיור. הגשת ההצעות למכרז על ידי היזמים תהיה מתאריך-14.3.22 עד תאריך 15.5.22 שאז בשעה 12 בצהרים יחול המועד האחרון להגשת הצעות קבלנים להשתתפות במכרז.

בינתיים לא ידוע מתי נפתח הרישום להשתתפות בעלי תעודת זכאות בהגרלות על יחידות הדיור אשר יבנו במכרז. אך סביר להניח שזה יקרה בחודשים הקרובים.

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

אין כרגע, אבל בהמשך כשיהיו נעדכן אתכם.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

רוצים להגיע סוף כל סוף לנכס משלכם? יש לכם הזדמנות! תוכנית מחיר מטרה מאפשרת להרבה זוגות צעירים להסתדר בתחום הדיור אל תישארו מחוץ למעגל. חשוב שתבינו שיש לכם כאן הזדמנות נדירה שחבל שתחמיצו. אם קשה לכם לעקוב אחר העדכונים, היכן יש מכרזים ואיך משתתפים בהם, אנחנו כאן. ממתינים לכם עם כל המידע העדכני והרלוונטי שיעזור לכם להתקדם בדרך לדירה משלכם. איתנו קל יותר לרכוש דירה במסגרת התוכניות הממשלתיות. אצלינו הלקוח מקבל ליווי מהרגע הראשון בו הוא מברר על זכאותו להשתתפות בהגרלות. תנו למומחים לעבוד בשבילכם.