מחיר מטרה בטבריה

מחיר מטרה בטבריה

קצת על טבריה

טבריה עיר בעלת ערך רב לעם היהודי. נתחים מכובדים מהיסטורית עם ישראל, התרחשו בעיר טבריה. כיום קבורים בה גדולי ישראל רבים. טבריה היא עיר נופש ישראלית מבוקשת תודות לקרבתה לכנרת. 

למרות מיקומה הצפוני בישראל, מזג האוויר בחיפה קצת שונה משאר ערי הצפון. בגלל הגובה שלה מעל פני המים והיותה עיר נמוכה, בקיץ חם מאוד ובחורף קר. 

המבנים העתיקים של טבריה ממוקמים קרוב לכנרת. ככל שנתרחק יותר מהכנרת כך נלך ונראה את המבנים חדשים יותר ומעודכנים יותר. מבחינת מגורים, טבריה נחשבת לעיר פריפרית ומחירי הדיור בה נמוכים ביחס לשאר חלקי הארץ. 

מה מחיר דירה ממוצע בטבריה? 

כל כך התרגלנו למחירי הדירות במרכז, שאתם עשויים להיות מופתעים ממחירי הדירות הממוצע בטבריה. זוגות צעירים רבים שמחפשים לרכוש דירה גדולה יותר, לא משנה איפה, יעדיפו את טבריה, בגלל איכות החיים והנוף שתוכלו למצוא מדירות רבות באזור המגורים של העיר. 

מחיר דירות 3 חדרים – 850,000 שקל. 

מחיר דירות 4 חדרים – 865,000 שקל. 

מחיר דירות 5 חדרים – 860,000 שקל. 

מחיר דירות 6 חדרים – מיליון וחצי שקל. 

בחיפה ניתן לרכוש דירה שלושה חדרים במחיר של דירת שש חדרים במקום אחר… 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק ביבנה? 

כרגע בטבריה המכרז פתוח לקבלנים ולא לתושבים זכאים. במכרז זה יחליט משרד השיכון, מי הקבלן שיבנה את הפרויקט, ובאזור חודש אפריל יפתח המכרז לאזרחים הזכאים לרכוש דירה דרך תוכנית מחיר מטרה. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

כאמור לעיל, עדיין אין פרויקטים שעברו לשלב הביצוע. 

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

חולמים לרכוש דירה במחיר מוזל? לא יודעים איך בדיוק מתנהלים מול הרשויות, ומה צריכים לעשות כדי להיכנס להגרלה? בדיוק בשביל זה אתם צריכים את הליווי הצמוד של מומחי החברה המסייעים בכל הכרוך בגיוס מימון לרכישת דירה במסגרת התוכנית. אצלינו תהנו מליווי מקצועי החל משלבי הרישום בתוכנית ועד להוצאת המשכנתא. כי כאן נעזרים במומחים.