מחיר מטרה בקרית עקרון

קרית עקרון

קצת על קריית עקרון 

קריית עקרון מוקמת בסמיכות למזכרת בתיה. היא מכונה כך על שם העיר עקרון עוד מימי התלמוד. את קריית עקרון הקימו לקראת שנת 1949. בקריית עקרון גרים 11,000 תושבים ומידי שנה האוכלוסייה הולכת וקטנה בהדרגה לא מורגשת. כעת, הרשויות מעוניינות לפתח את המקום ולהגדיל את מספר התושבים ולכן תוכנית מחיר מטרה נקבעה כמתאימה לפיתוח היישוב.

מה מחיר דירה ממוצע בקריית עקרון?

המחירים בעיר זולים כך שגם אתם תוכלו למצוא את עצמכם נהנים מדירה חדשה במחיר אטרקטיבי לאחר שתשתתפו בתוכנית מחיר מטרה בקריית עקרון.

דירת שלושה חדרים עלה בממוצע 1.5 מיליון ש"ח.

דירה בעלת 4 חדרים עולה בממוצע 1.5 מיליון ש"ח ומעלה.

מחיר דירת 5 חדרים עולה בממוצע 1.75 מיליון ש"ח.

דירת 6 חדרים מחירה הממוצע יקר יותר ומגיע ל 3.4 מיליון ש"ח.

ובית פרטי ממוצע עולה 2.3 מיליון ש"ח בלבד.

הנתונים המובאים כאן סוקרים את המחירים המוצעים בקריית עקרון נכון לכתיבת השורות. קחו בחשבון שמחירי הדיור במסגרת התוכנית נקבעים רק אחרי שיש תוצאות מכרז.

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בקריית עקרון?

למעלה מ 30 מכרזים עתידים לצאת לפועל בשנים הקרובות. כבר בימים הקרובים הקבלנים המעוניינים לבצע את הפרויקט יוכלו להירשם לפרויקט הראשון שיוצא לדרך. רק לאחר שיוכרז מי הקבלן המבצע יהיה ניתן להתקדם הלאה וההגרלות תפתחנה לרישום ציבור הזכאים.

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע?

עדיין אין פרויקט המתבצע בפועל. אולם כבר בקרוב אתם עתידים לגלות כאן חדשות בנושא. אתם מוזמנים להציץ מדי פעם ולגלות עדכונים חמים.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

רוצים לקנות דירה במחיר מטרה? לא יודעים מאיפה להתחיל ואיך זה עובד? מחפשים משהו שיעזור לכם? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. חברתנו מתמקצעת במתן שירות אדיב, אכפתי ואישי לכל מי שרוצה למצוא את עצמו מסודר עם דירה עם משכנתא טובה ומתאימה. הקליקו כעת ואנו נפגוש אתכם לפגישת ייעוץ וליווי אישי.