מחיר מטרה בבית קל

מחיר מטרה בבית אל

קצת על בית אל

בית אל הוא יישוב דתי הנמצא על הרי בנימין. היישוב מכונה כך על שם העיר בית אל המוזכרת בתנ"ך. יש ליישוב היסטוריה יהודית עשירה. היישוב הוקם מחדש בשנת 1997 ומיד הוכרז כמועצה מקומית.

חלק מהתושבים בבית קל עובדים ביישוב במשרות של חינוך, שירותים לאזרח, מסחר ותעשיה. אך חלקם נוסעים לירושלים ולערים נוספות לעבודתם. בעיר מתגוררים כ 5,600 תושבים אולם מדי שנה האוכלוסייה קטנה.

מה מחיר דירה ממוצע בבית אל?

המחיר הממוצע לדירה בבית אל הינו 1.4 מיליון ש"ח.

דירה בעלת 4 חדרים תעלה בסביבות 960,000 ש"ח.

דירת חמישה חדרים תעלה 1.5 מיליון ש"ח

בשכונות הישנות תוכלו למצוא גם דירות זולות יותר באופן משמעותי. אך מדובר כאמור בדירות ישנות שנבנו לפני עשרות שנים. שם המחירים ינועו מתחת למיליון ואפילו תוכלו למצוא דירות בחצי מיליון ש"ח.

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בבית אל?

פרויקט חדש יוצא לדרך וכבר בשבועות הקרובים קבלנים יוכלו להירשם אליו. מדובר בפרויקט בבנייה רוויה שיכיל 346 יחידות דיור! הפרויקט הוא רחב מימדים בהיקפו למרות השטח הקטן בו הוא יבנה. כרגע המכרז פתוח לקבלנים המעוניינים לבצע את הפרויקט. לא לתושבים זכאים המעוניינים לרכוש בה דירה. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע?

אין כרגע. הפרויקט החדש עדיין בשלב ההתחלתי. בהמשך נעדכן עם כל התפתחות חדשה.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

רוצים לקנות דירה במחיר מטרה? מחפשים דירה חדשה במחיר שפוי? חולמים לגור בבית אל? המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם! אנו מתמחים במתן סיוע וליווי אישי לכל לקוח ולקוח עד לשלב הגמר. אנחנו נעזור לכם לממש חלום ולהגיע לדירה הנכספת. אנשי מקצוע המנוסים בתחום יכוונו אתכם מהיכן לגייס את הכסף ומה הכי משתלם במקרה הספציפי והאישי שלכם. כי בשבילנו אתם בראש.

הקליקו כעת לקביעת פגישת ייעוץ חינם.