מחיר מטרה בנוף הגליל

מחיר מטרה בנוף הגליל

קצת על נוף הגליל

מי שמחפש לרכוש דירת מגורים בעיר מתפתחת המשקיעה בפיתוח ובהתאמה למגוון האוכלוסיות בעיר מוצא אותה בנוף הגליל. נוף הגליל היא העיר נצרת עילית המוכרת מהעבר. שמה שונה לנוף הגליל ויש מי שטועה וקורא לה הר יונה על שם שכונת הר יונה הגדולה הקיימת בה. העיר ממוקמת בצפון. נוף הגליל היא עיר מעורבת וגרים בה יהודים לצד ערבים כאחד. רוב מרכזי הקניות הם משותפים והמחירים גם הם, לא יקרים. בעקבות הצלחת מחיר למשתכן בנוף הגליל מתעתד לקום פרויקט מחיר מטרה שיוביל להתפתחות נוספת בעיר. 

מה מחיר דירה ממוצע בנוף הגליל? 

לפני שנדבר על מחירי הדירות בנוף הגליל, חשוב לזכור שמחירי הדיור בנוף הגליל נמוכים בהרבה ממוצע המחירים הישראלי. מה הכוונה הרבה? פחות מחצי מהממוצע הישראלי.  

רוב הדירות בנוף הגליל נמכרות במחירים של שישה אפסים. המחירים נעים בין מאה חמישים אלף שקלים לדירות יד שנייה יד ישנות וקטנות, למיליון מאה, בהתאם לגודל הדירה ומצבה. רוב הדירות הן באזור החצי מיליון. אם נבדוק את מחירי הדירות הממוצע בפרויקטים החדשים האחרונים נראה כי מרבית הדירות נושקות למיליון ואפילו חוצות אותו בקצת. 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בנוף הגליל? 

בנוף הגליל יש כרגע מכרז אחד פעיל, המוצע לקבלנים. כלומר, כרגע קבלנים מגישים בקשה בה הם מציעים מועמדות לביצוע הפרויקט והם מתמודדים ביניהם כדי לזכות בביצועו. המכרז אמור להסתיים באפריל 2022. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

כרגע אין מכרז פעיל בו אתם יכולים כאזרחים זכאים להיכנס להגרלות של מחיר מטרה בנוף הגליל. אם אתם זכאים, שווה לכם להמתין עם רכישת הדירה בחודש חודשיים. זכיה במחיר מטרה משמעותה לרכוש דירה חדשה בסטנדרט גבוה, במחיר של דירה ישנה. 

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

חולמים להיות מאלה שחסכו כסף, אבל חיים באיכות חיים גבוהה? הקליקו כאן כדי להכיר את המומחים שיבנו עבורכם תמהיל משכנתא חסכוני ויעשו הכל כדי לחסוך לכם בעלויות המשכנתא. הליווי שתקבלו אצלינו, לא מתחיל ונגמר במשכנתא, אז למה אתם מחכים? הקליקו כאן ותהנו מכל העולמות, גם משכנתא זולה, גם ליווי מקצועי ברישום להגרלה וגם דירה במחיר מופחת.