מחיר מטרה בירושלים

מחיר מטרה בירושלים 

קצת על ירושלים

ירושלים, מה יש לדבר? עיר הבירה של ישראל, מלאת צבעים, מלאת סגנונות, תיירים ומה לא… ירושלים היא אחת הערים המעורבות ביותר בישראל. בירושלים נמצאים כל המקומות החשובים והאסטרטגיים של מדינת ישראל השייכת לעם ישראל מאז היותו לעם. 

ירושלים נחשבת לאחת הערים המבוקשות ביותר מבחינת הדיור. ישראלים רבים שמתגוררים במקומות שונים בארץ ובעולם שומרים בתוכם חלום, לרכוש דירה בירושלים וחלקם גם מממשים אותו בבוא היום. ירושלים מכילה בתוכה כל מה שצריך בשביל מגורים באיכות חיים גבוהה – מרכזי קניות, מקומות בילוי ופנאי, ויותר מכל, אוויר פסגות. 

מה מחיר דירה ממוצע בירושלים? 

כעת נפרט את מחיר הדירות הממוצע בירושלים, לדירות חדשות מקבלן. למה? מכיוון שההנחה שתקבלו בפרויקט מחיר מטרה, נגזר ממחיר הדירות החדשות, ולא אלו הישנות. 

דירות 2 חדרים – מיליון שלוש מאות אלף שקל. 

דירות 3 חדרים – מיליון שבע מאות אלף שקל. 

דירות 4 חדרים – שני מיליון ומאתיים אלף שקל. 

דירות 5 חדרים – שני מיליון ושבע מאות אלף שקל. 

דירות 6 חדרים – שלוש וחצי מיליון שקל. 

דירות 7 חדרים – חמש מיליון ושלוש מאות אלף שקל. 

פנטהאוז – שש וחצי מיליון שקל. 

דירות חצר – שלוש וחצי מיליון שקל.

הצעירים בירושלים ממתינים בקוצר רוח להתחלת המכרזים של מחיר מטרה בירושלים, כדי להצליח להגשים את החלום ולרכוש דירה בעיר. מחירי הדירות בירושלים כפי שראיתם נמצאים הרבה מעל הממוצע הישראלי. ולכן, זוגות שהתמקמו בעיר מתקשים לחשוב על עתידם.

בקרוב תוכלו להיכנס להגרלה על דירות במחיר מוזל באמצעות תוכנית מחיר מטרה ואולי גם להיות מהזוכים המאושרים.  

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בירושלים? 

לפני כחודש וחצי יצא מכרז ראשון בשכונת פסגת זאב שבצפון ירושלים. שימו לב לא להתבלבל, מכרז זה מיועד לקבלנים המעוניינים לבנות את הפרויקט אותו מציעה המדינה למכרז. בסוף חודש מרץ המדינה תחליט מי הקבלן הזוכה, ואחרי תקופה לא ארוכה, הקבלן אמור להתחיל בבניית הפרויקט. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע

סעיף זה עוד לא רלוונטי. כמובן שתוכלו להמשיך להתעדכן כאן. ברגע שיהיה מכרז פעיל המיועד לאזרחים זכאים, נעדכן את כל הפרטים. 

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

מרגישים עוד לא בשלים בשביל להיכנס למכרז גדול כל כך? בדיוק בשביל זה אתם מוזמנים להכיר את המומחים שלנו. אנו מלווים אזרחים משלב החלום ועד לכניסה המרגשת לדירה החדשה. אז פשוט תקליקו ותהנו מליווי מקצועי של יועץ משכנתאות מוסמך.