מחיר מטרה בטורעאן

מחיר מטרה בטורעאן

קצת על טורעאן

טורעאן הינו ישוב קטן ופסטורלי באזור הצפון וממוקם מבחינה גיאוגרפית בסמיכות לטבריה. האוכלוסייה בטורעאן היא ערבית נוצרית ומוסלמית. בטורעאן גרים קרוב ל 15,000 תושבים, האוכלוסייה ביישוב מתפתחת מידי שנה והמספרים מראים על גידול של 1.4%. תוכנית מחיר מטרה עשויה למתן את הבנייה הלא חוקית הקיימת בחברה הערבית. 

מה מחיר דירה ממוצע בטורעאן? 

בכפרים הערבים עסקאות הנדל"ן מתבצעות בצורה שונה. ולכן, אין מדדים ברשות המיסים על עסקאות ביישובים אלו. כאשר אזרח ערבי בונה לעצמו בית, הוא וכל חמולתו עוזרים לו לבנות. מיד עם גמר הבניה, הוא מצטרף לבניית דירה לעוד בן דוד. בקיצור, אין נתונים בקשר לממוצע הדירות בטורעאן. 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בטורעאן? 

בסוף שנת 21 יצא לשיווק מכרז בטורעאן באזור הרכס ביישוב. כרגע המכרז עוד לא פתוח לאזרחים זכאים. רק במרץ 22, המכרז יסגר לקבלנים. אחרי שמשרד השיכון יחליט מי הקבלן הזוכה במכרז, יפתח המכרז גם לאזרחים הזכאים לרכוש דירה במחיר מופחת, דרך תוכנית מחיר מטרה. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

כרגע אין בטורעאן פרויקטים של מחיר מטרה שעברו לשלב הביצוע. אם אתם רציניים בכיוון של רכישת דירה ביישוב, תוכלו לרכוש דירה בהנחה משמעותית במסגרת תוכנית מחיר מטרה. 

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

חולמים להיות בעלי נכס משלכם? לא יודעים איך לעשות את זה? אם אתם עובדים בתחום שאינו קשור לתחום הנדל"ן, מוטב שתהיו עסוקים בשלכם ותתנו למומחי הנדל"ן והמשכנתאות לעשות לכם את העבודה. אנו נסייע לכם בהליך הרישום להגרלה ובהוצאת משכנתא בהתאם לצרכים האישיים שלכם. איך כל זה קורה? פשוט מאוד. אתם מקליקים כאן, משאירים לנו את הפרטים שלכם. אנו חוזרים אליכם ליצירת קשר, ומתחילים לעבוד יחד בשיתוף פעולה. אז קדימה, למה אתם מחכים?