מה זה מחזור משכנתא

שמעתם על מחזור משכנתא ואתם רוצים להבין מה בדיוק זה אומר? קבלו את כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול על מחזור משכנתא – במאמר המקצועי שלפניכם, אשר יאפשר לכם את כל הכלים לבחירה נכונה של מחזור המשכנתא שמתאים לכם באופן אישי.

יש לכם משכנתא?

רוב אזרחי ישראל מפרישים מידי חודש סכום מכובד עבור המשכנתא שלהם, אבל לא רבים יודעים כי הם יכולים לחסוך אלפי עד מאות אלפי שקלים, או לחילופין להפחית בגובה ההחזרה החודשי, אם הם רק יעשו את הבחירה הנכונה ויבצעו מחזור משכנתא. למעשה, מחזור משכנתא לוקח את המשכנתא הנוכחית שלכם ומעבד אותה למשכנתא בתנאים חדשים אשר מותאמים לכם באופן אישי.

הגורמים למחזור משכנתא

הרצון למחזר את המשכנתא יכול להיות נובע מכמה וכמה גורמים. הגורם המשמעותי שבדרך כלל  מניע אנשים למחזר את המשכנתא שלהם, הוא גורם החיסכון. לעיתים, לאחר בדיקה מעמיקה על ידי יועץ משכנתאות מומחה יכול להתברר לכם כי בעזרת מחזור משכנתא אתם יכולים לחסוך הון רב. לעומת זאת, לעיתים הסיבה שגורמת למחזר את המשכנתא, נובעת דווקא מקושי תזרימי זמני אשר דורש הפחתה בגובה התשלום החודשי על מנת שיהיה אפשר לעמוד בו בכבוד.

שינוי מסלול המשכנתא במהלך מחזור המשכנתא

לעיתים, אתם מגלים כי עדיף לכם להיות במסלול משכנתא שונה מזה שאתם נמצאים בו כרגע. כדי להחליף מהמסלול הנוכחי שלכם למסלול החדש, אתם נדרשים למחזור משכנתא שיחליף את המשכנתא הנוכחית שלכם במשכנתא חדשה במסלול המועדף עליכם. כך שבסופו של דבר, מחזור המשכנתא ידאג כי גם תנאי המשכנתא וגם מסלול המשכנתא יתאימו לתנאים הספציפיים שלכם.

מה כולל התהליך של מחזור משכנתא?

התהליך של מחזור משכנתא דומה מבחינה בירוקרטית לתהליך של קבלת המשכנתא, אם כי ישנם שלבים עליהם ניתן יהיה לדלג במהלך מחזור המשכנתא. בכל מקרה תמיד יהיה עליכם להגיש תדפיסים עדכניים, תלושי שכר ולמלא את כלל הטפסים הנדרשים מן הבנק. ולעיתים יהיה צורך גם בחתימה מחודשת של הערבים על המשכנתא שלכם לצורך מחזור המשכנתא.

לסיכום: מחזור משכנתא מבצעים רק דרך יועצי המשכנתאות של אתר KAR-KA

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם עושים את הבחירה הנכונה במחזור המשכנתא שלכם, קבלו את הסיוע והליווי המקצועי של יועצי המשכנתאות של אתר Kar-ka אשר  ילוו אתם לכל אורך התהליך של מחזור המשכנתא. יועצי המשכנתאות מבית Kar-ka יהיו קשובים לצרכים ולרצונות האישיים שלכם, ובהתאם לכך ייצרו עבורכם את תמהיל המשכנתא שמתאים לכם אישית.