מחיר מטרה בירוחם

מחיר מטרה בירוחם

קצת על ירוחם

ירוחם היא עיר דרומית שקטה וקטנה, איכות החיים של תושבי המקום גבוהה תודות לשקט הפסטורלי הקיים ברוב שעות היום. מחירי הדירות בירוחם גם הם נוחים מאוד, למרות עליית המחירים הכללית בישראל. ירוחם נחשבת לעיר פריפרית בגלל היותה דרומית, וגם ממוצע השכר בעיר אינו גבוה. אבל זה לא מפריע לרוב התושבים בגלל ששכר הדירה נמוך בצורה משמעותית וההיסטוריה של רכישות דירה בלי משכנתא יקרה, היא מציאות ממשית בירוחם. 

מה מחיר דירה ממוצע בירוחם?

הפרשי מחירי הדירות בירוחם, הם שם דבר. אתם יכולים לרכוש דירות ישנות בשלוש מאות אלף שקל. אבל דירות חדשות יעלו שבע מאות אלף שקל לפחות. לכן, קשה לחשב ממוצע מחירים כאשר הפערים כל כך גדולים. ניתן מספר דוגמאות לרכישות שבוצעו בחודשים האחרונים בירוחם, כדי לעזור לכם לקבל כיוון נכון של מחירים. 

דירת שישים מטר נמכרה ב 800,000 ש"ח. 

לעומתה, דירה בעלת 116 מטר מרובע נמכרה ב 928,000 ש"ח. 

המחיר הממוצע הוא 720,000 ש"ח.

כאשר אתם רוכשים דירה בפרויקט של מחיר מטרה, אתם קונים דירה חדשה. לכן, קחו בחשבון  שהמחיר ההתחלתי הוא גבוה, אך במסגרת תוכנית מחיר מטרה הדירות נמכרות במחיר מופחת בהנחה של עד 300 אלף שקל. 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בירוחם? 

כרגע בירוחם קיימים שני פרויקטים של מחיר מטרה שיצאו לשיווק. אחד מהם יצא לפני ארבע חודשים והשני יצא לשיווק ממש לפני חודש – בפברואר 22. בשני הפרויקטים מתוכננת בניה רוויה. מה שאומר שיחידות דיור רבות עומדות לצאת לשיווק ואוכלוסיית העיר עתידה לגדול באופן משמעותי. ממש בקרוב המכרז עומד להיסגר ואז תחליט המדינה מי הקבלנים שיבצעו את בניית הפרויקטים בפועל. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

חולמים לרכוש דירה מקבלן בירוחם ולהנות ממחירי תוכנית מחיר מטרה? תצטרכו להמתין לפתיחת הרישום להגרלה. כרגע המכרזים פתוחים לקבלנים המעוניינים לבצע את הפרויקט. עדיין לא נפתח אף מכרז לאזרחים הזכאים לקבל דיור במחיר מופחת. עיקבו אחר העדכונים שלנו. 

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

מרגישים שגדול עליכם לרכוש דירה במחיר מופחת? אתם לא צריכים להיות אנשי נדל"ן כדי להיות בעניינים. מוזמנים להכיר את המומחים בתחום הנדל"ן. אצלינו תהנו מליווי מקצועי בכל תהליך הרישום, המשכנתא והמימון עד שתהיו עם המפתח ביד.