מחיר מטרה באלעד

מחיר מטרה באלעד

קצת על אלעד

אלעד היא עיר דתית – חרדית השוכנת באזור המרכז סמוך לפתח תקוה וראש העין. העיר אלעד הוקמה ב 1,998 על מנת לספק פתרון לצפיפות המגורים בערים החרדיות. תוך שנה נמכרו כמעט כל הדירות בעיר שעדיין עוד לא נבנתה. וב 2006 הוכרזה אלעד כעיר. 

קצב ההתפתחות בעיר אלעד הוא מהיר מאוד. כל הזמן נוספים שטחי תעשייה ומסחר. ב 2017 הועבר לעיר על ידי משרד הביטחון שטח אש בן מאות דונמים ששוכן ממזרח לעיר שישמש לבניית דירות חדשות. 

אלעד היא עיר מתקדמת ומתפתחת בשנת 2009 זכתה אלעד בפרס חמשת כוכבי היופי. היא גם קיבלה מגן עשור הצטיינות על זכיה בפרס היוקרתי במשך עשור שנים. 

המבנה של העיר תואם את אופי האוכלוסיה החרדית – דתית , הדירות גדולות יותר, מבני המגורים לא גבוהים מדי ומבני הציבור סמוכים לבתי המגורים. בעיר מתגוררים מכל סוגי האוכלוסיה הדתית חרדית וכן גם דתיים לאומיים. הגידול באוכלוסיה באלעד הוא מהיר מאוד.

מה מחיר דירה ממוצע באלעד?

הביקוש לדירות באלעד הוא די גבוה. אלעד היא עיר יפה ומרכזית ולכן הרבה נמשכים אליה. המחירים הם לא נמוכים ואפשר לומר נורמטיבים מאוד ביחס לאזור המרכז. 

הנתונים שלהלן הן ממוצעים ולא מביאים מידע מדויק:

המחיר הממוצע למ"ר הוא עשרים ואחד אלף ש"ח. 

דירות שלושה חדרים באלעד נמכרות בכמעט מיליון וחצי ש"ח.

דירות ארבעה חדרים נמכרות במיליון שבע מאות ש"ח.

דירות חמישה חדרים באלעד נמכרות ב 2.8 מיליון ש"ח.

דירות גן נמכרות בשני מיליון מאה חמישים אלף ש"ח.

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק באלעד?

כרגע יצא לדרך מכרז מקוון של מחיר מטרה במסגרתו יבנו 4,000 יחידות דיור במתכונת של בניה רוויה. המכרז יצא לפרסום ולשיווק בקרב קבלנים ב 22.11.21.

פתיחת ההגרלות יהיו ב 4.4.22. באזור ערב פסח כבר יוכלו להירשם להגרלות קבלנים המעוניינים להתמודד.

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע?

כרגע אין מכרזים פעילים כאשר יהיה משהו חדש נעדכן.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

רואים את אלעד כעיר המגורים שלכם? הייתם רוצים להשתתף במכרז? השאלה מה צריך לעשות בשביל זה?

אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל השלבים. הנפקת תעודת זכאות, רישום להגרלות, עדכונים, רכישה משכנתא וכל מה שכולל ההליך של רכישת דירה דרך תוכנית מחיר מטרה!

צרו קשר ותהנו מליווי מקצועי ומנוסה.