מחיר מטרה באשדוד

מחיר מטרה באשדוד

קצת על אשדוד 

אשדוד היא אחת הערים המתקדמות בישראל והיא הגיעה לדירוג 6 בגודל האוכלוסייה שלה בישראל. אשדוד הוכרזה כעיר ב 1,968 ומאז קצב ההתפתחות שלה מהיר במיוחד. אשדוד היא עיר נמל ומשמשת כמרכז תעשייתי חשוב בישראל. 

באשדוד יש שטחי תעשייה ותרבות מפותחים, אתרי תיירות שונים שתורמים ליחודיות שלה. אשדוד היא עיר שטוב לגור בה. היא משלבת באופן מעורר השתאות את החיים של העיר הגדולה יחד עם הנינוחות של הפריפריה. יש בה מפעלי תעשיה, מסחר ותרבות וכל אלו משולבות יחד עם הסדר, הארגון והפסטורליות שאופפת את הרחובות. אשדוד היא עיר מישורית מסודרת ומטופחת מה שהופך את המגורים לנוחים ואידיאליים. ואכן אשדוד כל הזמן גדלה והביקוש רק עולה.

לפני כ 6 שנים נחתם הסכם גג בין ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי למשרד הבינוי והשיכון במסגרתו אמורים להיבנות כ 30,000 יחידות דיור באשדוד. הודות לכך נראה שאשדוד תהיה עיר פופולרית במיוחד במכרזי מחיר מטרה. ואם כבר מדברים על בניה באשדוד חשוב לציין שאשדוד היא אחת מן הערים המובילות בתמ"א 38 והתחדשות עירונית, באשדוד יודעים לבנות. אז יש למה לחכות. 

מה מחיר דירה ממוצע באשדוד?

הביקוש לדירות באשדוד הוא גבוה ולכן המחירים יקרים יחסית. באשדוד ישנם אזורי ביקוש וישנם כאלו שממש לא. אי לכך קיימים פערים גדולים מאוד בין המחירים באזורים השונים בעיר.

כעת נביא נתונים למחיר ממוצע של דירות בעיר אשדוד:

מחיר ממוצע למ"ר באשדוד הוא 19,500 ש"ח.

 

מחיר ממוצע לדירת 3 חדרים באשדוד הוא קצת יותר מ- 1.5 מיליון ש"ח.

המחיר הממוצע של דירת 4 חדרים באשדוד הוא באזור 1.9 מיליון ש"ח.

המחיר הממוצע לדירת 5 חדרים באשדוד מתקרב ל-2.45 מיליון ש"ח.

המחיר הממוצע של דירת 6 חדרים באשדוד הוא 3.47 מיליון ש"ח. 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק באשדוד?

כרגע באשדוד יש מכרז פעיל אחד לשיווק מחיר מטרה והוא באזור פארק לכיש. במסגרת הפרויקט יבנו 359 יחידות דיור מתוכם ישווקו באמצעות תוכנית מחיר מטרה 215 יחידות דיור. המדובר הוא בבניה רוויה והמכרז מתבצע על ידי רמי"י.

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע?

אין כרגע. אל דאגה, נעדכן כשיהיו.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

תמיד חלמתם לגור באשדוד? רוצים לזכות במחיר מטרה? לא יודעים איך עושים את זה? האתרים הממוסדים מבלבלים אתכם? יש פתרון.

בשביל זה אנחנו כאן. אנו חברה בעלת מומחיות מיוחדת במכרזים. אנו נעדכן אתכם על מכרזים חדשים, מחירים, נעזור לכם ברישום ונעקוב בשבילכם אחרי העניינים המתקדמים. אצלינו תקבלו סיוע גם בשלבי המשכנתא. 

אנחנו כאן כדי ללוות אתכם, לענות לכם על השאלות, לכוון אתכם ולהיות אתכם לאורך כל הדרך.