מחיר מטרה בלוד

מחיר מטרה בלוד 

קצת על לוד

לוד ממוקמת במרכז ישראל, מה שמקפיץ באופן אוטומטי את הביקוש לדיור בעיר. כל המקומות האסטרטגיים בארץ – תל אביב, ירושלים ומי מדבר על נמל התעופה, סמוכים לעיר לוד. האוכלוסייה בלוד כוללת יהודים לצד ערבים. רוב מוחלט של האוכלוסייה בעיר, צעירה מתחת לגיל חמישים. ולכן העיר נמצאת בהתפתחות מתמדת מבחינת מוסדות לימוד, תיכונים אוניברסיטאות ובעיקר מבחינת היצע הדיור.  עיריית לוד מתכננת לצאת בפרויקטים ענקיים של בניה כדי לאפשר לצעירי לוד לרכוש דירות בעיר ולהישאר לגור בעיר. 

מה מחיר דירה ממוצע בלוד? 

כעת נתמקד על ממוצע מחירי הדירות החדשות בעיר, מכיוון שאם אנחנו מדברים על מחיר מטרה (ועל זה אנחנו מדברים), אז מדובר בדירות חדשות מקבלן, וההנחה שעתידה להיות לכם על הדירה, לו תהיו חלק מהזוכים המאושרים לרכוש דירה במחיר מופחת, נגזרת ממחירי הדירות החדשות בעיר. 

דירות 3 חדרים – 1.4 מיליון ש"ח. 

דירות 4 חדרים – 1.6 מיליון ש"ח. 

דירות 5 חדרים – 1.8  מיליון ש"ח. 

דירות 6 חדרים – 2.9  מיליון ש"ח. 

דירות גן – שני מיליון ש"ח. 

אילו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בלוד? 

כרגע בלוד ישנם שני מכרזים פעילים. מה זה אומר שהמכרזים פעילים? זה אומר שכרגע קבלנים מגישים מועמדות לבניית הפרויקטים בעיר. מתועתדת בניה רוויה בבן שמן וברוב הבינלאומי בעיר במסגרת התוכנית. כרגע לא הוכרז מי הקבלן המבצע. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

בפרויקט של בן שלמה יצא לפועל בימים אלו. 440 יחידות דיור ימכרו במרכז. אתם מוזמנים להרשם.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

אין לכם מושג איך נכנסים למכרז של מחיר מטרה? לא יודעים מהם התנאים לקבלת משכנתא לדירה כזו ואיזה מחיר דירה מומלץ לכם לבחור בהתאם לנתונים הכלכליים שלכם? בדיוק בשביל זה אתם צריכים את המומחים בתחום הנדל"ן והמשכנתאות. אנו מלווים זוגות צעירים בכל התהליך של רכישת דירה, התאמת נכס, בדיקת מצב כלכלי, בניית תמהיל משכנתא מותאם אישית וזו רק ההתחלה. כל מה שאתם צריכים לעשות, זה להקליק כאן כדי להשאיר לנו את הפרטים שלכם ליצירת קשר מהיר. ניפגש.