מחיר מטרה באלקנה

מחיר מטרה באלקנה

קצת עלקצת על אלקנה

אלקנה היא אחת מישובי הארץ באזור השומרון. בשל העובדה שאחוז מקבלי תעודות הבגרות ביישוב נושק למאה, דבר שנדיר מאוד למצוא ביישובים נוספים. ובהתאם לכך, השכר הממוצע ביישוב זה גבוה באלפיים שקלים מהשכר הממוצע בישראל. 

אלקנה הינה ישוב יהודי עתיק בו לאחרונה התנחלו ישראלים במטרה ליישב את ארץ ישראל. המועצה האזורית אלקנה מתכננת להקים עוד פרויקטים של בניה, כדי להגדיל את נפח היישובים יחד עם מספר התושבים בה. 

מה מחיר דירה ממוצע באלקנה? 

ממוצע המחירים ביישוב הוא גבוה ביחס לישראל. אבל אם אתם מתעניינים על דירות לרכישה במועצה האזורית אלקנה, כנראה שהתכוננתם לכך, נפשית ופיזית. כאן נפרט את המחיר הממוצע לדירות חדשות מקבלן. 

דירות 4 חדרים – 1.8 מיליון שקל. 

דירות 5 חדרים – 2 מיליון שקל. 

וילה – 2.5 מיליון שקל. 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק באלקנה? 

באלקנה יש כרגע פרויקט אחד שנמצא בתהליך השיווק שלו לקבלנים ורק אחרי אפריל הוא אמור לצאת לשיווק עבור אזרחים זכאים המעוניינים לרכוש דירה בעלות מוזלת, דרך תוכנית מחיר מטרה. בינתיים הפרויקט נמצא על הפרק כבר כמה חודשים. אבל בגלל שיש כל כך הרבה ערים בהם יש פרויקטים של מחיר מטרה בשלב השיווק לקבלנים, העניין מתעכב. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

כרגע אין באלקנה פרויקטים של מחיר מטרה הנמצאים בשלב הפעולה. הפרויקט האמור הוא הפרויקט הראשון המוקם באלקנה. 

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

רוצים לדעת שיש לכם מישהו מקצועי שמנחה אתכם בכל התהליך של רכישת הדירה? חוששים שיעבדו עליכם? מגיע לכם לרכוש דירה בצורה נעימה ובטוחה. המומחים שלנו נמצאים כאן בשביל לעזור  לכם בכל שלבי ההשתתפות בתוכנית. החל מסיוע בהגשת מועמדות להשתתפות בהגרלה ועד להוצאת משכנתא משתלמת למימון הרכישה. 

הקליקו כאן ליצירת קשר עם המומחים בתחום הנדל"ן והמשכנתאות.