מחיר מטרה בעפולה

מחיר מטרה בעפולה

קצת על עפולה

עפולה היא עיר עתיקה מאוד. עוד מימי השלטון הרומאי בארץ. עפולה ממוקמת במרכז עמק ישראל שבמחוז הצפון ליד כביש 65. העיר הוקמה כעיר עברית בשנת 1,925 כאשר חברת קהילת ציון האמריקאית רכשה את האדמות מידי הערבים ובשנת 1,972 הוכרזה כעיר. במהלך השנים קלטה עפולה הרבה מאוד עולים מתימן, מעיראק ומרומניה וכן פליטי מלחמה ממזרח אירופה ששוכנו קודם במחנה עתלית ששוכן סמוך לעיר.

עפולה מחולקת ל 4 חלקים. עפולה, עפולה עילית, עפולה הצעירה, גבעת המורה. בתוך כל אחד מחלקי העיר הללו יש גם שכונות פנימיות כמו רובע יזרעאל, שכונת הרכבת וכו'. כל אחת מחלקי העיר הוקמה בשנה אחרת, במבנה אחר ומכילה אוכלוסיה שונה. 

מה מחיר דירה ממוצע בעפולה?

מחירי הדירות בעפולה הם נמוכים ביחס למחירי הדירות בשאר חלקי הארץ. המחירים של הדירות החדשות ויד שניה הם כמעט זהים ואפילו זהים לחלוטין בחלק מן המקרים.

המחיר הממוצע למ"ר בעפולה הוא 8,600 ש"ח. כעת נביא את המחיר הממוצע לדירות חדשות לפי מספר חדרים.

דירת 3 חדרים חדשה בעפולה תעלה בממוצע שש מאות תשעים אלף ש"ח. 

דירת 4 חדרים חדשה בעפולה עולה בממוצע תשע מאות ארבעים אלף ש"ח 

המחיר הממוצע  של דירת 5 חדרים חדשה בעפולה הוא מיליון מאה שבעים אלף ש"ח. 

דירת 6 חדרים חדשה בעפולה תעלה בממוצע מיליון ארבע מאות חמישים אלף ש"ח.

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בעפולה?

כרגע יצא לדרך מכרז אחד לבניית 321 יחידות דיור. המכרז יצא לדרך באוגוסט האחרון כמכרז לדיור מופחת והתעדכן לתוכנית מחיר מטרה בנובמבר האחרון. המכרז יצא על קרקע בשכונת מורדות בעפולה עילית יחידות הדיור יוקמו ב 4 מתחמים שונים. 

המכרז נפתח ליזמים. ב 6.3.22 ויסגר ב 4.4.22 מה שאומר שבחודשים הקרובים תוכלו כבר להירשם להגרלות. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

כרגע אין פרויקטים שעברו לשלב הביצועי. כאשר זה יקרה נעדכן.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

אם מחיר זול + מחיר מטרה מדבר אליכם, נכנסתם לעמוד הנכון. עפולה היא עיר מפותחת והמחירים בה זולים מאוד ביחס לשוק. הנתונים הללו יחד עם תוכנית מחיר מטרה הופכים את העיר ליעד מועדף להרבה זוגות צעירים שלא רואים את עצמם משלמים סכומים הזויים עבור דירות במרכז.

מוזמנים ליצור קשר עם יועצי המשכנתאות שלנו שיספקו לכם, הסברים, עדכונים וכל מה שתצטרכו כדי לזכות במחיר מטרה בעפולה. יש לכם כאן הזדמנות אל תפספסו!