מחיר מטרה באופקים

מחיר מטרה באופקים 

קצת על אופקים

העיר אופקים היא עיר צעירה יחסית שקיבלה את התואר "עיר" לפני כעשרים וחמש שנה. אופקים שוכנת בדרום אבל סמוכה יחסית למרכז, לעומת שאר ישובי הדרום. רכבת באר שבע, אשקלון ונתיבות, עוברת גם דרך אופקים, מה שהופך את אופקים לנגישה מאוד למרכז הארץ. 

העיר אופקים נמצאת בשיא שלבי ההתפתחות שלה ויחסית אין בה הרבה מקומות עבודה ביחס לכמות האנשים המתגוררים בה. לכן, תושבים רבים נוסעים יום יום לעבוד בערים סמוכות. עיריית אופקים נכנסה לעובי הקורה ומקדמת תנופת בניה שתקפיץ את כמות התושבים בעיר כמו את מצב התעסוקה. 

מה מחיר דירה ממוצע באופקים?

מחירי הדירות באופקים נמוכים בצורה משמעותית מהממוצע הישראלי. אך עדיין, יש ערים זולות יותר למגורים. אז מה מחיר ממוצע למכירת דירות חדשות מקבלן בעיר אופקים? 

דירות 3 חדרים – חמש מאות חמישים אלף שקל. 

דירות 4 חדרים – מיליון שקל. 

דירות 5 חדרים – 1.4 מיליון שקל. 

דירות 6 חדרים – 1.6 מיליון שקל. 

וילות – 2 מיליון שקל. 

דירות חצר – 1.4 מיליון שקל. 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק באופקים? 

באופקים יש מכרז אחד שנמצא פעיל לשיווק. כלומר, כרגע הקבלנים צריכים להגיש בקשה כדי להיכנס למכרז אם הם רוצים לזכות לבנות את הפרויקט. המכרז המדובר הוא לגבי קרקע בשכונת אפיקי נחל ל 568 יח"ד. בסוף חודש מאי אמורות להיות תוצאות. ורק אז המכרז יהיה נגיש לרישום אזרחים. 

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע? 

כרגע אין פרויקטים בביצוע. כשתיפתח הרישום להגרלה נעדכן כאן. אם תזכו, ההנחה עבור דירה בפרויקט של מחיר מטרה, עשויה להוזיל לכם את הדירה בשלוש מאות אלף שקלים. 

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

חולמים לרכוש דירה? לא יודעים איך תצליחו לגייס הון עצמי? בדיוק בשבילכם נועדה תוכנית מחיר מטרה. הבעיה הגדולה היא שרוב הזכאים חוששים להיכנס להגרלות על דירות במחיר מופחת מתוך חוסר ידיעה וביטחון לגבי המשך ביצוע הרכישה באופן זה. 

יש פתרון לכך! פנו למומחי הנדל"ן הבקיאים בפרטי תוכנית מחיר מטרה. תשאירו כאן פרטים וזה הכל. יצרו איתכם קשר ויסייעו לכם בהגשמת החלום.