מחיר מטרה קרית ביאליק

מחיר מטרה בקרית ביאליק

קצת על קרית ביאליק

קרית ביאליק ממוקמת במחוז חיפה והיא מרכיבה את אזור הקריות. קרית ביאליק סמוכה מאוד לעיר חיפה ובראשיתה הוקמה כשכונה בחיפה. ב 1,976 הוכרה קרית ביאליק בעיר. 

קרית ביאליק היא עיר שגדלה כל הזמן ומחולקת לשכונות שונות המשמשות כל אחת כמין עיר קטנה ולכל אחת מאפיינים משלה. קרית ביאליק היא עיר חזקה מבחינה כלכלית, תרבותית וחברתית. 

קרית ביאליק נמצאת בתנופת בניה והתחדשות. כיום מתוכננות 3 שכונות חדשות בקרית ביאליק והם ביאליק על הפארק, קידמת ביאליק ושירת העיר. בשכונות החדשות יבנו אלפי יחידות דיור, מוסדות חינוך, פארקים, אזורי תרבות ושטחי מסחר.

מה מחיר דירה ממוצע בקרית ביאליק?

מחיר הדירות בקרית ביאליק הם ממש נמוכים ביחס למחירים בשאר חלקי הארץ. הפער בין המחירים של הדירות החדשות לדירות יד שניה הוא סביר. המחיר הממוצע למ"ר הוא שתים עשרה וחצי אלף ש"ח. 

דירת 3 חדרים חדשה בקרית ביאליק עולה תשע מאות חמישים אלף ש"ח. 

המחיר הממוצע של דירות 4 חדרים חדשה בקרית ביאליק הוא מיליון שלוש מאות שישים אלף ש"ח. 

המחיר הממוצע של דירת 5 חדרים חדשה בקרית ביאליק הוא  מיליון ושש מאות אלף ש"ח

מחיר ממוצע של דירת 6 חדרים בקרית ביאליק הוא שני מיליון ומאתיים אלף ש"ח. 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בקרית ביאליק?

בקרית ביאליק יש כרגע מכרז אחד פעיל בשכונת הרקפות. במסגרת התוכנית יבנו 948 יחידות דיור וחלק מהם ישווקו דרך מחיר מטרה. הדירות יבנו במסגרת בניה רוויה. המכרז התפרסם בדצמבר 2021 ויסגר סוף חודש אפריל 2022. כנראה שבחודש חמישי כבר יפתח הרישום לזכאים להשתתף בהגרלה.

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע?

כרגע אין עדיין פרויקטים כאלו. ברגע שמשהו יתחיל לזוז נעדכן.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

החלום לרכוש דירה משלכם היה נראה לכם בלתי ניתן להשגה? עכשיו יש לכם הזדמנות. עם תוכנית מחיר מטרה הכל יהיה קל יותר. תוכנית מחיר מטרה מאפשרת לזוגות צעירים לרכוש דירה במחיר נמוך יותר ובתנאים נוחים ואפשריים. בעיר כמו קרית ביאליק בהם מחירי הדירות נמוכים גם כך, הנחה של 300,000 ש"ח תהיה משמעותית.

אנחנו כאן בשבילכם מתמחים ומתעדכנים בכל מה שקשור למחיר מטרה. פנו אלינו על כל שאלה ובקשה ואנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך עד לקבלת המשכנתא.