מחיר מטרה בדימונה

מחיר מטרה בדימונה

קצת על דימונה

דימונה היא עיר בנגב בעדיפות לאומית גבוהה. היא השניה בגודלה לאחר באר שבע. דימונה הוקמה בשנת 1,955 וקיבלה מעמד של עיר ב 1,969. אתר בולט בדימונה הוא הקריה למחקר גרעיני הממוקמת סמוך מאוד לעיר. 

דימונה היא עיר פריפיאלית, יש היצע גדול יחסית לעומת הביקוש ולכן מחירי הדירות הם יחסית נמוכים. דימונה מורכבת מאוכלוסיות שונות בעיקר מאוכלוסיות עולים שהם מרכיבים את רוב המרקם החברתי בעיר. בשנים האחרונות הגידול בדימונה הוא יחסית מהיר והרבה זוגות צעירים רואים אותה כעיר פוטנציאלית.

האקלים בדימונה מדברי יבש וחם כמו בכל אזורי הנגב. העיר יחסית מפותחת וקיימים בה פארקים גדולים כמו פארק קק"ל ואת מפעל הטקסטיל כותן. היא שוכנת סמוך למפעלי ים המלח והכור האטומי, מה שמספק תעסוקה לתושבי העיר. 

העיר דימונה נמצאת כעת בתנופת בניה והתחדשות. ב 2014 כבר פורסמה תוכנית על הקמת מרכז תחבורתי חדש שישפר את הנגישות לעיר דימונה. בסוף 2019 אושרה תוכנית מתאר חדשה לעיר. במסגרת התוכנית יוקמו 23,000 יחידות דיור ו 1.5 מיליון מ"ר של שטחי תעשיה ומסחר מה שיתרום להתפתחות של העיר ויספק תעסוקה לתושבים החדשים. 

על פי הצפי, בשנים הבאות דימונה הולכת להגדיל את האוכלוסיה שלה בעשרות אחוזים. בימים אלו נסלל כביש צפוני חדש שישפר את הנגישות של העיר דימונה. כמו שזה נראה, דימונה תהפוך מהר מאוד מעיר פריפריאלית לעיר מפותחת. כרגע המחירים בה ממש נמוכים. אם אתם מחפשים מקום טוב לגור לשלב בין מחירים פריפריאלים לעיר מתפתחת שתוך מספר שנים תהפוך למרכז, דימונה היא בחירה מוצלחת.

מה מחיר דירה ממוצע בדימונה?

בדימונה יש היצע רחב של דירות ביחס לביקוש. המחירים בדימונה הם מהנמוכים בארץ. יש פער גדול בין המחירים של דירות יד שניה לדירות מקבלן המחיר של דירות חדשות כמעט כפול. הביקוש לדירות חדשות גבוה יותר בדימונה מאשר לביקוש דירות יד שניה שההיצע שלהם רחב מאוד. 

כעת נביא נתונים למחיר ממוצע של דירות בעיר דימונה נציין שאנו מביאים את המחיר הממוצע לדירות חדשות בלבד בגלל הפער שקיים בין הדירות הישנות לחדשות:

מחיר ממוצע למ"ר בדימונה הוא 10,100 ש"ח.

מחיר ממוצע לדירת 3 חדרים בדימונה הוא כ- 660 אלף ש"ח.

המחיר הממוצע של דירת 4 חדרים בדימונה הוא באזור 930 אלף ש"ח.

המחיר הממוצע לדירת 5 חדרים ולפנטהאוז בדימונה הוא 1.22 מיליון ש"ח.

המחיר הממוצע לבית פרטי בדימונה הוא 1.146 מיליון ש"ח. 

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בדימונה?

בימים אלו מתפרסם מכרז של מחיר מטרה בדימונה. 1198 דירות חדשות ימכרו במזרח. כולכם מוזמנים להירשם.

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע?

אין כרגע. אל דאגה, נעדכן כשיהיו.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

חולמים לרכוש דירה זולה בעיר שתהפוך תוך כמה שנים למעצמה? רוצים לזכות במחיר מטרה? להישאר מעודכנים? לא ממש מבינים מה צריך לעשות בשביל זה ואיך?

אנחנו נעזור לכם!

אצלינו תקבלו את כל המידע על הפרויקטים החדשים של מחיר מטרה. אנו נלווה אתכם בתהליך הרישום. בזכיה, בבירוקרטיה ונעזור לכם גם בגיוס המימון. עם הליווי שלנו אתם יכולים להיות רגועים.