איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה?

איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה?

תהליך הרישום לתוכנית מחיר מטרה מורכב משישה שלבים:

  1. הוצאת אישור זכאות. את האישור ניתן להוציא באחד מן הסניפים של מרכז אלונים המפוזרים ברחבי הארץ. אישור הזכאות מאשר שאתם עומדים בקריטריונים להשתתפות בתוכנית מחיר מטרה. כדי להוציא אישור זכאות עליכם להגיש טופס מלא אותו תוכלו להשיג באחד מסניפי אלונים או באינטרנט. הטופס יבדוק האם אתם עומדים בקריטריונים של תוכנית מחיר מטרה. 
  2.  לאחר שהוצאתם אישור זכאות יש להירשם לאתר ההגרלות. את הרישום תבצעו באמצעות הקלדת מספר הזהות ומספר הזכאות שלכם מיד עם כניסתכם לאתר.       
  3. כעת מגיע שלב הרישום לפרויקט: החליטו לאיזה פרויקט אתם מעוניינים להירשם ובחרו בו.
  4. בשלב הזה תדרשו לקצת סבלנות. אתם ביצעתם את השלבים להרשמה וכעת הגיע הזמן לחכות לתוצאות. יתכן שתזכו ויתכן שלא. אם אכן תזכו תקבלו הודעה על כך.
  5. השגת מימון, אם אכן זכיתם בדירה הגיע הזמן לעשות משהו מעשי כדי לקנות אותה. גם דירת מחיר מטרה עולה כסף ואתם צריכים לגייס חלק ממנו ואת השאר לקחת במשכנתא. לעיתים ברכישת דירה של מחיר מטרה בנק ישראל ומשרד השיכון מעניקים הטבות במשכנתא כמו אחוז מימון גבוה יותר. כדאי שתבדקו את הזכאות שלכם וכך תוכלו לרכוש את הדירה בקלות רבה יותר.
  6. זכיתם? רק אחרי שבדקתם שיש לכם דרך לממן את רכישת הדירה, מגיע הזמן לממש את הזכיה. בשלב הזה תפנו לחברה, תבחרו את דירה ותחתמו על חוזה רכישה.    

בשורה התחתונה:

בסך הכל הרישום לתוכנית מחיר מטרה ממש לא מסובך. לכן, חבל להפסיד את ההזדמנות. דבר ראשון תוציאו אישור זכאות ותראו מה קורה בהמשך. החלק הקצת יותר מסובך הוא גיוס ההון לרכישת הדירה. איך תדעו כמה הון עצמי אתם צריכים להביא? מאיפה תשיגו אותו? וממי תבקשו הקלות במשכנתא? 

חברת המפתח תענה לכם על כל השאלות האלו!

כי עם יועצי המשכנתאות והמומחים לגיוס הון של חברת המפתח הכל פשוט יותר!

קבעו עכשיו פגישת ייעוץ חינם עם המומחים בתחום.