מחיר מטרה בחיפה

מחיר מטרה בחיפה

קצת על חיפה

חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל ומבין הערים העתיקות ביותר במדינה. היא נחשבת כבירת הצפון ומרכז מחוז חיפה. העיר חיפה היא עיר מרכזית מאוד שמשפיעה על התעשיה בישראל. יש בה מרכזי תחבורה, תעשייה ותרבות והיא משמשת כמרכז לסחר הימי בישראל.

 

חיפה שוכנת לחוף הים התיכון היא עיר נמל עוד מימים עברו. וגם כיום נמל חיפה הוא אחד משני הנמלים הגדולים בישראל. חיפה שוכנת למרגלות הר הכרמל ונושקת לים התיכון. האקלים בה לח ונוח והיא הררית למדי.

 

חיפה היא עיר חזקה מבחינה כלכלית, תרבותית וחברתית. האוכלוסייה בחיפה היא מעורבת, ישראלים, יהודים, ערבים, מוסלמים ונוצרים כל אלו גרים בה בשכנות זה לצד זה. האוכלוסייה בחיפה מכילה מלבד את התושבים הוותיקים גם עולים חדשים רבים. ¼ מתושבי חיפה הם עולים מאוקראינה. 

 

על אף שחיפה היא עיר מפותחת ומרכזית מאוד, מחירי הדירות בה הם נמוכים ביחס למקומות אחרים בישראל. מה שמראה שהביקוש למגורים בחיפה הוא לא מאוד גבוה. ניתן לתלות זאת במיקומה של חיפה בצפון הארץ שזה אזור קצת מרוחק מהמרכז. וכן סיבה נוספת שיכולה לגרום לכך זה זיהום האוויר בחיפה שלא מושך אנשים להתגורר סמוך אליו.

מה מחיר דירה ממוצע בחיפה?

המחירים בחיפה הם יחסית זולים אבל זה כאשר מדברים על דירותת ישנות. בדירות החדשות זה ממש לא כך. יש פער מאוד גדול בין המחירים של הדירות החדשות לדירות יד שניה. אך עדיין המחירים גם בדירות החדשות זולים ביחס לשוק.

המחיר הממוצע למ"ר בחיפה הוא ארבע עשר אלף ושבע מאות שקלים. 

מחיר ממוצע של דירת 2 חדרים חדשה הוא כמעט תשע מאות אלף שקלים. 

מחיר ממוצע של דירת 3 חדרים חדשה בחיפה הוא מיליון ומאתיים תשעים אלף ש"ח.

מחיר ממוצע של דירת 4 חדרים הוא מיליון שש מאות ושישים אלף ש"ח.

המחיר הממוצע של דירת 5 חדרים חדשה בחיפה הוא שתי מיליון ומאה אלף ש"ח.

דירת 6 חדרים חדשה בחיפה תעלה בממוצע שתי מיליון ושמונה מאות ארבעים אלף ש"ח.

אלו מכרזי מחיר מטרה יצאו לשיווק בחיפה?

כרגע התפרסם מכרז אחד בחיפה לקבלנים המעוניינים להקים את הפרויקט. המכרז נועד לבניה רוויה של 2,400 יחידות דיור. המכרז עדיין עוד לא נפתח והוא עתיד להיסגר בסוף חודש מרץ הקרוב.

אילו פרויקטים עברו לשלב הביצוע?

אין כרגע פרויקטים בהם הזכאים יכולים להשתתף בהגרלה. לאחר שיוכרז על קבלן מבצע והעניינים יתקדמו, נעדכן אתכם כאן.

איתנו קל יותר לרכוש דירה במחיר מטרה

תמיד חלמתם לגור בעיר מפותחת. רציתם שהנוף מהחלון יהיה עוצר נשימה?

יש לכם הזדמנות להגשים את החלום שלכם. בחיפה עומדים לצאת כמה מכרזי מחיר מטרה. האפשרויות שלכם אם תגרילו בתוכנית תהיינה רחבות יותר.

פנו עכשיו למומחים שלנו שיעדכנו אתכם בכל התפתחות בתוכנית מחיר מטרה בעיר חיפה או בכל עיר אחרת ויסייעו לכם בכל תהליך הרישום, הזכיה וכל מה שתצטרכו למשכנתא במסגרת תכנית מחיר מטרה.