איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בבית קל?

רוצים גם אתם לזכות בדירה במחיר מטרה? מחוסרי דירה ומעונינים לגור בבית קל? הפוסט הזה יעזור לכם. הוא יכוון אתכם איך להכנס להגרלה של תוכנית מחיר מטרה ויעדכן אתכם כל מה שחשוב.

ראשית בדקו את זכאותכם!

אם אתם רוצים להכנס להגרלה של מחיר מטרה, אתם קודם כל חייבים לדעת האם אתם זכאיים לכך. במשרד הבינוי והשיכון קבעו תנאים להכנס להגרלה ורק אם אתם עומדים בהם תוכלו אכן להשתתף בה. 

איך בודקים זכאות? פשוט מאוד. פונים לאחת החברות: עמידר, מילגם או אלונים ומבקשים אישור זכאות. האתר של אלונים מסודר וברור כך שכדאי לכם שם.

נכנסים להגרלה!

קיבלתם מסרון המבשר על כך שאתם זכאים להשתתף בתוכנית מחיר מטרה? מעולה. עכשיו תוכלו להכנס להגרלה. איך נכנסים? נכנסים לאתר הממשלתי ועם הסיסמה שקיבלתם במסרון, תרשמו להגרלה.

זכיתם בהגרלה?

מזל טוב! אתם רשאיים לקנות דירה במחיר מוזל!  את ההודעה על הזכיה תקבלו במסרון שישלח אליכם.

המתינו להיתרי בניה!

מיד אחרי שהזוכים מקבלים את ההודעה על הזכיה, הקבלנים מתחילים בעבודה שלהם. הם שולחים בקשה להיתרי בניה על מנת להתחיל להתקדם. אבל, חשוב שתדעו שהתהליך של היתרי בניה ארוך מאוד ואתם תדרשו לגור בינתיים בשכירות. מדי פעם ישלחו אליכם מסרונים שיעדכנו את ההתדמות וההתפתחות עם היתרי הבניה.

התארגנו עם אישור עקרוני למשכנתא שלכם!

עוד לפני שתבחרו בדירה, תדרשו להנפיק אישור עקרוני. בלי אישור עקרוני אי אפשר לבחור דירה. פנו לבנק לפני שמגיע הרגע האחרון ובקשו אישור עקרוני. קחו בחשבון שהאישור תקף רק ל24 יום. והוא אישור על בסיס עקרוני ולא מחייב את שני הצדדים.

בחרו בדירה המבוקשת!

לפני השלב של בחירת הדירה, תערך הגרלה נוספת בה יקבעו את סדר בחירת הדירות. על פי סדר העולים בגורל תנתן הזכות לבחור בדירה המוצלחת יותר. לכל זוכה יתנו 45 דקות בהן הוא יכול לבחור את הדירה המתאימה לו. אין חרטות. 

 

בחרתם בדירה? פנו לעורך דין ולקבלן וחתמו על חוזה רכישה.

 

רוצים למצוא את עצמכם מסודרים עם משכנתא חסכונית יותר? מעוניינים למצוא את עצמכם מסודרים כלכלית עם משכנתא שמתאימה לחיים שלכם? בשביל זה אנחנו כאן. פנו למומחים שלנו.