רוצים למכור את הדירה והיא מושכרת?

בשורה משמחת! הגרלות מוזלות על דירות מחיר מטרה!

רוצים למכור את הדירה שלכם והיא מושכרת עכשיו? מחפשים למכור את הנכס שלכם במחיר גבוה? הפוסט הזה יתן לכם כלים איך לעשות את זה בצורה נכונה. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע שיעזור לכם. המשיכו אתנו.

מתי השכירות שלכם מסתיימת?

חשוב שתדעו עד מתי השוכרים שלכם אמורים לגור בדירה שלכם. זה קודם כל.  בדקו בחוזה השכירות. אם השוכרים אמורים לצאת בחודשים הקרובים, תוכלו להעמיד את הדירה למכירה ולמכור אותה בפועל רק בתאריך אותו סיכמתם עם השוכרים.

מה יהיה אם חוזה השכירות ארוך יותר? 

אם כך, תוכלו למכור את הבית לאנשים שמטרתם היא השקעה. כל אדם שקונה דירה להשקעה, שמח לשמוע שהדירה מושכרת ומכניסה יפה. כך השוכרים ימשיכו לגור בדירה רק בעלות הדירה תשתנה. 

שימו לב,

השוכרים צריכים להסכים לכך שאתם תצאו לסיור בבית כאשר הם גרים בו. כמו כן כדאי לכם לסכם עם קונה הנכס שהוא ימשיך להשכיר את הדירה במחיר אותו הוא התחייב לשלם ולא יותר.

דירה מושכרת

מה חשוב לדעת לפני שמוכרים את הנכס?

לא מסתירים מקונים שום פרט בדירה. הם עלולים לגלות את זה ולכעוס מאוד. זה עלול להגיע עד לבית משפט אם אתם מתעסקים עם אנשים חמומי מוח. לכן, שתפו את הקונה בכל מה שקורה בדירה ואל תסתירו פגמים משמעותיים.

 

לא קונים או מוכרים דירה לפני שמתייעצים עם אנשי מקצוע. בפרט אם אתם מעוניינים למכור את הבית שלכם במחיר גבוה ומשתלם. כך תדעו שאתם עושים את המקסימום האפשרי כדי למכור את הבית שלכם במחיר היקר ביותר.

 

רוצים למכור את הבית שלכם ולעבור לבית חדש? מחפשים לקנות דירה במחיר שפוי? תוכנית מחיר מטרה יוצאת לדרך בקרוב. עשרות אלפי דירות חדשות ימכרו ברחבי הארץ. ומי יודע, אולי גם אתם יכולים להיות מהזוכים המאושרים. מחפשים לשמוע עוד על משכנתא למחיר מטרה? הקליקו כעת ותקבלו את כל המידע ואם תרצו גם שירות אישי בכל מה שנוגע לבית העתידי שלכם. כי המטרה שלנו היא  שלכל ישראלי יהיה בית משלו.