רובע חדש עתיד לקום באשדוד! אולי גם אתם תזכו בדירה בהנחה?

בשורה משמחת! הגרלות מוזלות על דירות מחיר מטרה!

מכירים את אשדוד? אז זהו. שהשינוי שמתכננים לחולל בה ישנה אותה מעט. היא עתידה להתחדש. אם עד היום הכרתם את כל הרבעים המאוכלסים של אשדוד, היא הולכת להתרחב ולספח לעצמה רובע נוסף באזור לכיש. רצועת הנחל תהיה הרקע של הרובע. הרובע החדש הזה הולך להיות אמיתי. יבנו בו בתי ספר, מבנים ציבוריים, בתי כנסיות ועוד. אבל המשמעותי ביותר בקשר למצוקת הדיור, בשורות הבאות תקבלו את כל המידע לגבי הרובע החדש. המשיכו איתנו זה הולך להיות מעניין.

מי הם הבונים את הרובע החדש?

רק רגע. הבניה עדיין לא התחילה. קודם כל צריך להכשיר את הקרקע לבניה. אין חשמל באזור כך שצריך להכין תשתיות חדשות לבניה. כך שלפני שבונים את הרובע צריך לבנות בסיס למתחם.

מי הקבלן הזוכה? "אורון תשתיות ובניה" זכה במכרז של בניית הרובע החדש. קחו בחשבון, רק לשלם על הכנות לתשתיות מדובר בסכום עתק של למעלה מ 40 מיליון ש"ח. את התשתיות מתכננים לבנות במשך שנתיים ואחר כך יתחילו עם הבניה של המבנים בעצמם. כך שיש לכם עוד זמן לחכות… 

רובע חדש

כמה יחידות ימכרו ברובע?

כשלושת אלפים יחידות דיור ימכרו במסגרת התוכנית הזו. רוב הדירות ימכרו במחיר רגיל של אשדוד. מחיר יקר יחסית. אולם במדינת ישראל קיים חוק הקובע כי כל פרויקט חדש חייב להכיל כמות של דירות להשכרה. עיריית אשדוד הגישה בקשה לבטל את החוק הזה במקרה הספציפי בגלל מצוקת הדיור והביקוש הגדול לרכישת דירות באשדוד. הממשלה אישרה את הבקשה בתנאי שהדירות שהיו אמורות להיות מושכרות, תהיינה מיועדות לפרויקט מחיר מטרה. והן תמכרנה במחיר מוזל.  

תוכנית מחיר מטרה, מה זה?

תוכנית מטרה זוהי תוכנית חליפית לתוכנית מחיר למשתכן. במסגרת התוכנית ימכרו למעלה מ 30 אלף דירות ברחבי הארץ בהנחה של עד 300 אלף ש"ח או 20% הנחה לפי הערכת השמאי.

מה מרוויחים הזוכים בפרויקט של מחיר מטרה? גם לשלם סכום נמוך יותר על הדירה וגם כאשר יקחו משכנתא הם יוכלו לקבל אחוזי מימון מהבנק על פי הערכת השמאי. ולא לפי המחיר הנמוך אותו הם משלמים בפועל. כך יוצא שיוכלו לקבל אחוזי מימון של עד 90%! 

מעוניינים להכנס להגרלה של מחיר מטרה? רוצים לדעת האם אתם זכאים לדירה חדשה באשדוד. אנחנו כאן כדי לעזור לכם. משכנתא לדירה במחיר מטרה לוקחים עם המומחים.