שמעתם על החדשה בריבית? המשכנתאות עתידות להתייקר!

פעם בכמה שנים זה קורה! הריבית עתידה לעלות וכתוצאה מכך גם ריבית פריים! בנק ישראל החליט להעלות את הריבית בשעה טובה. אבל עכשיו באמת. כבר קרוב ל 4 שנים שהריבית רק יורדת ומדברים על העליה הצפויה בריבית. ביום חמישי הקרוב, ב 15 לחודש הריבית תעלה מ 1.6% ל 1.85%. מהי הסיבה לעליה בריבית? על מה תשפיע העליה בריבית? מה יקרה עם מחירי הדירות בארץ? הכול בפוסט שלפניכם!

בכמה אחוזים עתידה לעלות הריבית?

הריבית בישראל שהייתה עד היום בשיעור של 1.6% תעלה בשיעור של 0.25% ותהיה בגובה של 1.85%! מדובר בעליה משמעותית מאוד שתשפיע על המשכנתאות של תושבי מדינת ישראל.

מהי הסיבה לעליה בריבית?

כבר יותר מ 3 שנים מדברים במדינה על הצורך לעלות את הריבית. אבל עכשיו, כאשר האינפלציה נושפת בעורף, כולם מבינים כמה קריטי להעלות את הריבית. 

משכנתא

מה יקרה עם מחירי הדירות בארץ?

המשכנתאות אכן תתייקרנה מכיוון שרוב המשכנתאות מורכבות מריבית פריים. אבל זה לא אומר שמחירי הדירות יעלו. ממש לא. להיפך. אם המגמה תהיה שהמשכנתאות תתיקרנה, הביקוש לדירות ירד. אם הבכיקוש יורד, המחירים גם יורדים בהתאמה. כולנו מקווים כי אכן השינוי בריבית יהיה לטובה וכולנו רק נרוויח מהעליה.

רוצים למצוא את עצמכם עם משכנתא חסכונית ומשתלמת? התוכנית של מחיר מטרה יכולה להתאים לכם. במסגרת הפרויקט של מחיר מטרה תוכלו לקנות דירה חדשה במחיר מסובסד של הון עצמי מינימלי ועם משכנתא נוחה.  

אנו כאן במחיר מטרה נעזור לכם להגיע לרכישת הדירה בצורה שתתאים לכם באופן אישי ובדגש על החיסכון המקסימלי