מתי כדאי לקחת משכנתא הפוכה? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע!

מכירים את המושג של משכנתא הפוכה? היכן תוכלו לקבל משכנתא הפוכה? איך תחזירו את המשכנתא? בפוסט הבא תקבלו את כל המידע לגבי משכנתא הפוכה. 

מה זה בכלל משכנתא הפוכה?

כל אדם צעיר, יכול לקחת משכנתא כדי לקנות דירה. הבנקים סומכים עליו שאם הוא ימשכן את הבית שלו כך שאם הוא לא יוכל להחזיר את ההלוואה, הבנק יוכל לקחת את הדירה לידיו.

מה עושה אדם מבוגר שרוצה לקחת משכנתא? אם הוא רוצה למשכן את הבית שלו, זה עדיין לא מספק את הבנק. משכנתא היא ל 30 שנה. ומה יקרה אם הלווה ימות באמצע תקופת ההלוואה? מי ישלם את המשכנתא? לכן הבנקים חוששים לתת הלוואות משכנתא לאנשים מעל גיל 60. הם לא רוצים למצוא את עצמם בלי הכסף חזרה.

מה עשו בנק הבינלאומי והראל? אפשרו לקחת הלוואת משכנתא בצורה הפוכה! לאדם מבוגר שיש לו דירה ששווה לפחות מיליון ש"ח תהיה אפשרות לקבל משכנתא הפוכה עם תנאים מסוימים. כך גם הוא יוכל לקבל כסף בעת הצורך.

משכנתא הפוכה

למי כדאי לקחת משכנתא הפוכה?

אדם מבוגר, לא עובד, אם יש לו הוצאות מיוחדות, מי ישלם לו אותן? בדרך כלל הפנסיה לא מספיקה ואנשים ממשיכים לחיות עוד שנים בריאות וטובות. מה עושים מבוגרים שרוצים כסף כדי לקנות מזון ותרופות? האם נגזר עליהם לחיות בקור בלי להדליק חימום רק מחוסר בתקציב? ממש לא!

מה עושים? לוקחים משכנתא הפוכה. כך אין צורך להתחייב בהחזר חודשי,האדם המבוגר יכול להמשיך לחיות ברוגע ובשלווה בלי לחץ כלכלי. הוא יכול לפרגן לעצמו חיים נוחים עם כל מה שצריך. באפשרותו לבחור לקבל את כל הכסף בפעימה אחת או בחלוקה מדי חודש כתקציב חודשי. לצורך כך הוא רק צריך דירה ששווה לפחות מיליון ש"ח. ובבוא היום כאשר יפטר מן העולם, היורשים יחליטו האם למחזר את ההלוואה או למכור את הנכס. 

הלמי לא כדאי לקחת משכנתא הפוכה?

לא סתם אנשים נרתעים ממשכנתא הפוכה. במשכנתא הפוכה תשלמו ריבית יקרה מאוד. כדאי לכם לחפש קודם אפשרויות אחרות. אם יש לכם אפשרות לקבל הלוואה עם תנאים הגיוניים, זה שווה יותר. אחרת תשלמו ריבית של בערך 5%!

 

לא לוקחים משכנתא הפוכה לפני שמתייעצים עם יועץ משכנתאות מנוסה! אחרת אתם עלולים להתחרט וחבל!

פנו ליועץ משכנתאות, הוא ימפה את כל המצב וימליץ לכם על הדרך הנכונה.

רוצים לקנות דירה עם משכנתא נמוכה? באמצעות משכנתא הפוכה תוכלו לסייע לילדים לרכוש דירה במסגרת תוכניות הדיור הממשלתיות. אנו כאן כדי לעזור לכם. צוות המומחים שלנו יבדקו עבורכם את זכאות הילדים שלכם להכנס להגרלה וכן בהמשך בבניית תמהיל המשכנתא. חברתנו מתמחה במיוחד במתן שירות מקצועי בכל מה שנוגע למשכנתא שלכם. פנו אלינו לקבלת משכנתא משתלמת.