מסלול פיתוי, מהו ואיך הוא חוסך לכם במשכנתא?

בשורה משמחת! הגרלות מוזלות על דירות מחיר מטרה!

אם אתם עומדים לקחת משכנתא, אתם ודאי שוברים את הראש איך לחסוך במשכנתא שלכם. המשכנתא שלכם כוללת בתוכה, ריבית, מסלולים, פריסה לשנים ועוד. כל פרט ישפיע על המשכנתא ועל גובה הריבית שתשלמו.

 משכנתא היא לא מוצר שקונים בחנות. משכנתא מרכיבים עם הרבה חכמה, ידע והבנה עמוקה בנושא. ככל שתבינו יותר ותכירו את עולם המשכנתאות והבנקים בצורה מקיפה יותר, המשכנתא שלכם תצא חסכונית ומשתלמת. 

בשורות הבאות ניתן לכם כלים איך לגרום למשכנתא שלכם להיות זולה יותר באמצעות מסלול פיתוי.

מה זה בכלל מסלול פיתוי?

לא תמצאו בבנקים אופציה של מסלול פיתוי. הוא בעצם סוד שאותו לא תגלו לבנק. מסלול פיתוי הוא כעין משחק על הבנק. כמו הצגה מבוימת שתגרום לבנק לתת לכם ריביות זולות. איך זה עובד? כאשר אתם פונים לבנק עם בקשה לאישור עקרוני, הבנק יאשר לכם ויתן לכם הצעת מחיר של משכנתא יקרה מאוד. הבנק עושה את זה בכוונה תחילה. המטרה שלו היא, שגם אם תתמקחו איתו, עדיין תקבלו משכנתא לא זולה. למרות שאתם תרגישו שכן חסכתם וקיבלתם יותר. לא תדעו את הסוד שבעצם יכלתם לקבל טוב יותר. 

אבל אם תעזרו ביועץ משכנתאות ממולח, הכול יראה אחרת. יועץ משכנתאת מכיר טוב את הבנקים ואת הקונצים שהם עושים לכם, הוא לא יסכים לזה. הוא יתמקח עם הבנק על המשכנתא שהציעו לכם ויוזיל את הריביות.

כאשר הבנק מאשר ללווים הלוואה, ככל שהריבית מסוכנת יותר, היא תהיה זולה יותר. מה עושים במסלול פיתוי? מסובבים את הבנק על האצבע. אם יש לכם לרכישת הדירה יותר כסף מההון העצמי המינימלי, אתם יכולים לבקש מהבנק אחוזי המימון הגבוהים ביותר. נגיד שיש לכם מאתיים אלף ש"ח מיותרים. עכשיו תחלקו את המשכנתא למספר מסלולים כאשר אתם מקבלים מהבנק יותר כסף ממה שאתם צריכים. מאתיים אלף ש"ח שבעיקרון מיותרים לכם, תשלבו אותם במסלול המסוכן ביותר. אבל לא במסלול קל"צ שעליו משלמים עמלת פירעון יקרה. וככה את שאר המשכנתא הבנק יאשר לכם לקבל בריביות זולות יותר כי אתם משלמים לו כבר ריבית משתלמת על המסלול המיותר. (כמובן שגם כאן אתם צריכים להתמקח ולעמוד על שלכם אבל יועץ המשכנתאות יעשה לכם גם את זה כמו שצריך).

 

מיד לאחר שאתם מתחילים לשלם את המשכנתא, אתם פונים לבנק לפדות את המסלול היקר אותו אתם בעצם לא צריכים. כך הרווחתם את שאר המסלולים בזול.

למי מיועד מסלול פיתוי?

מסלול פיתוי מיועד למי שיש לו יותר כסף מהון עצמי בסיסי לרכישת הדירה והוא רוצה לחסוך במשכנתא שלו. אם למשל הדירה שלכם עולה מיליון ויש לכם הון עצמי של 400 אלף ש"ח אתם יכולים לשלב במשכנתא שלכם מסלול פיתוי.

 

רוצים עזרה עם רכישת הדירה? מעוניינים להכנס להגרלה של מחיר מטרה ולקבל דירה בהנחה? אנחנו כאן בשבילכם. אנחנו נעזור לכם להגיע לרכישת הדירה בדרך  המשתלמת ביותר. 

מסלול