כמה יעלה לכם לקנות דירה במחיר מטרה בנתניה?

מרשות המקרקעין מודיעים על הזוכים המאושרים שזכו ב 1,500 ש"ח במתחם חבצלת השרון בנתניה. הפוסט שלפניכם יספק עבורכם מידע על תוצאות מכרז מחיר מטרה בנתניה.

כמה תשלמו על דירה במחיר מטרה בנתניה?

למכרז הקבלנים הציעו 58 הצעות מחיר. בסופו של דבר המחיר בפועל יהיה 17 אלף ש"ח למטר. מדובר בהוזלה משמעותית של כ 300,000 ש"ח לכל דירה.

מה זה אומר? כמה תשלמו על דירה במסגרת הפרויקט? תלוי בגודל הדירה.

דירה שגודלה הינו 85 מ"ר ימכר במחיר של 1.6 מיליון ש"ח ומעלה. 

דירה בגודל של 100 מ"ר במחיר של 1.8 מיליון ש"ח.

דירת 120 מ"ר ותשלמו עליה מחיר של 1.9 מיליון ש"ח ויותר.

הדירות הנמכרות כוללות מרפסת, חניה ומחסן.

היכן ממוקם הפרויקט של מחיר מטרה?

מתחם חבצלת השרון בו יבנו הדירות, ממוקם במועצה האזורית עמק חפר בצפון נתניה. הבניינים יכילו עד 9 קומות. לצידם יבנו מגדלים של עד 22 קומות. לבניינים תהיה חזית מסחרית ואזורי תעסוקה.

מחירי הדירות יהיו צמודים למדד המחירים לצרכן ולא למדד תשומות הבניה. 

לסיכום,

הקבלנים הזוכים במכרז בנתניה כבר עלו בגורל. כעת נשארר לכם לזכות בדירה חדשה במחיר שפוי בהוזלה של כמה מאות אלפי שקלים במיקום אטרקטיבי ומוצלח לכל הדעות. משרד הבינוי והשיכון עתיד לבשר בקרוב על פתיחת הרישום להגרלה. זו ההזדמנות שלכם. אל תחמיצו. אם אין לכם עדיין דירה ואתם רוצים להיכנס להגרלות הבאות, בדקו עוד היום את זכאותכם לדירה חדשה במחיר מוזל.

רוצים לדעת עוד? מחפשים מידע על תוכנית מחיר מטרה? אנחנו כאן כדי לעזור לכם. צוות המומחים שלנו כבר עזרו לעשרות לקוחות לגלות את זכאותם ולממש אותה בפועל. אנו מתמחים בהרכבת תמהילי משכנתא בצורה המותאמת לכל לווה משכנתא באופן אישי. אנו נבנה עבורכם תמהיל משכנתא על פי הצרכים שלכם ומצבכם הכלכלי האישי. כי משכנתא זו ההשקעה הכלכלית הגדולה ביותר שתעשו בחיים שלכם. וככל שתשקיעו, תתכננו אותה בצורה נכונה, תכירו את המסלולים והריביות, ותדעו להתמקח עם הבנקים, כך תצליחו להוציא משכנתא מוזלת. ואת זה אנחנו עושים במומחיות מתוך ניסיון.