מתי כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית מטרתה לעזור למסורבי משכנתא לקנות דירה בלי העזרה של הבנק. אבל, חשוב שתדעו שהלוואה חוץ בנקאית תעלה לכם ביוקר. כל הלוואה חוץ בנקאית היא יקרה מאוד. הריביות שלה יהיו בין 4.5% ל 6%! כאשר בהלוואה רגילה תשלמו רק בין 2% ל 3%! 

מהי משכנתא חוץ בנקאית? מתי כדאי לכם לקחת אותה ומה זה אומר בשבילכם? הכל בפוסט שלפניכם!

משכנתא חוץ בנקאית, מהי?

ישנם הרבה גופים כלכליים המיועדים להלוואות.קרנות הון, חברות ביטוח ועוד. ההלוואה נלקחת בלי שום רגולציה מהבנק. זה אומר שאין מי שאוכף את הלווים או את הגוף המלווה לתנאים מסוימים. לכן ההלוואה תהיה יקרה מאוד. רוצים לדעת עד כמה? אם דיברנו שהלוואה חוץ בנקאית תהיה יקרה בכמה אחוזים מהלוואה רגילה, חשוב שתבינו. כל אחוז בודד יעלה לכם את ההחזר החודשי בכ 700 ש"ח! תעשו חישוב כמה תשלמו יותר אם תקחו הלוואה מגוף חיצוני במקום מהבנק…זה הזוי. 

מתי כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

שאלה טובה. לא כדאי להגיע למצב של הלוואה חוץ בנקאית. זוהי הלוואה יקרה מאוד וחבל על הכסף שלכם. כבר עדיף לגור בשכירות ולא לשלם החזר חודשי מופקע של הלוואה חוץ בנקאית.

רק במקרים מסוימים ניתן לחשוב על כיוון כזה. אם הגעתם למצב שהבנק מסרב לתת לכם משכנתא, וכבר זכיתם בתוכנית מחיר מטרה וחבל לכם לא לממש את הזכייה, יתכן שכדאי לכם לקחת הלוואה חוץ בנקאית לטווח קצר, לשלם את ההחזר החודשי מדי חודש בלי לפספס וכך ליצור רושם של אנשים אמינים ואחראיים. אחרי תקופה קצרה תוכלו למחזר את ההלוואה ולקחת הלוואת משכנתא מהבנק.

אז בקיצור,

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה יקרה מאוד וכדאי להימנע ממנה בכל מחיר.

אם אתם מקבלים סירוב בבנק ואתם רוצים לשפר את דירוג האשראי שלכם, יתכן ותוכלו לקחת הלוואה חוץ בנקאית לטווח קצר, לשלם אותה בכבוד וכך הבנק יקבל את הרושם שאתם אמינים ועקביים ותוכלו לקחת ממנו משכנתא בהמשך. חשוב שתזכרו, לא לוקחים הלוואה חוץ בנקאית בלי להתייעץ עם יועץ משכנתאות מומחה למסורבי משכנתא!

מחפשים את המקצוענים בתחום? אנחנו כאן במחיר מטרה נעזור לכם. צוות המומחים שלנו כבר ליוו משפחות רבות אל המשכנתא המשתלמת להם. תנו לנו לעזור לכם. ליצירת קשר השאירו פרטים ונהיה בקשר.