פשטתם רגל ואתם רוצים לקחת משכנתא למחיר מטרה? אתם חייבים מומחה למשכנתא למסורבים!

כאשר פונים לבנק לבקש משכנתא והבנק מסרב לאשר את המשכנתא, יהיו לכך מספר אפשרויות: או שהמשכורות שלכם לא מספיקות להחזר החודשי. ואולי הבעיה מסתכמת בהון עצמי נמוך מדי. גם אם פשטתם רגל בעבר הבנק יסרב לאשר משכנתא.

האם כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

גופים חיצוניים יחפשו אתכם. הם ירצו שתלוו מהם ותשלמו להם על כך כמו שצריך. לכן אתם אלו שתצטרכו להמנע מלקחת הלוואות מגופים חיצוניים. כן, ממש להימנע. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם משלמים הון עתק עבור ריביות, אל תתחילו עם הלוואה חוץ בנקאית. כמה משלמים בהלוואה חוץ בנקאית? הריבית הממוצעת תהיה בגובה של כ 5%! זה אומר שעל כל מאה אלף ש"ח תשלמו 50,000 ש"ח על ריבית! זה נשמע לכם הגיוני?!

גם אם בגלל זה לא תוכלו לקנות דירה כי לא יהיה לכם מהיכן להשיג הלוואה אחרת, עדיף לכם לגור בשכירות ולא לשלם ריבית על הלוואה מגוף חיצוני.

מה תעשו, איך תקבלו משכנתא בכל אופן?

אתם מתעקשים על שלכם וכן רוצים לקנות דירה? צודקים. מגיע לכם לרכוש דירה משלכם. זו הזכות שלכם למרות שפשטתם רגל בעבר. שלא תחשבו, הבנק לא בדיוק חושב ככה. הוא רואה אתכם כלקוחות בעלי עבר לא חלק. הוא לא יסכים כל כך מהר לאשר לכם הלוואת משכנתא. אז מה תעשו? תוציאו דו"ח נתוני אשראי מהבנק, כך תראו בדיוק איך ומה הבנק רואה אתכם. אחרי שיש לכם ביד את המבט של הבנק עליכם, תוכלו להתחיל לעבוד. 

המטרה שלכם עכשיו תהיה להפוך את התדמית שלכם בעיני הבנק לחיובית יותר. שהבנק יבין שעשיתם שינוי גדול בחיים הכלכליים שלכם ואתם כבר אנשים אמינים, שקולים ויציבים כלכלית. אין סיכוי שתפגרו בתשלומים. אתם מספיק עקביים ומסודרים.  לפעמים גם כדאי יהיה שתקחו על עצמכם הלוואה חוץ בנקאית לתקופה קצרה ותשלמו אותה בדייקנות בלי לפספס. כך תיצרו רושם על הבנק שאתם אכן עומדים בתשלומים. אבל אל תעשו את זה לבד. פנו ליועץ משכנתאות מומחה למסורבים שבקי בתחום והוא יכוון אתכם מה ואיך לפעול.

לא מתחילים לעשות כלום בלי לשאול יועץ משכנתאות מומחה למסורבים!

אנחנו כאן בשבילכם. צוות מחיר מטרה יעזור גם לכם לממש את החלום ולקנות דירה במסגרת תוכנית מחיר מטרה גם אם סורבתם בעבר.