רוצים לקבל משכנתא למחיר מטרה בעלת ריביות משתלמות?

זכיתם בתוכנית מחיר מטרה ועכשיו אתם מתכננים את המשכנתא. כאן תקבלו הכוונה איך לקחת משכנתא בצורה נכונה. את הפוסט הזה לא תפספסו! כאן תקבלו את כל המידע על השלבים לקבלת משכנתא משתלמת. המשיכו איתנו. 

איך תקבלו משכנתא חסכונית? 

משכנתא היא הלוואה יקרה. לא בכל יום לוקחים הלוואה גדולה כל כך. בדרך כלל משכנתא תהיה ההלוואה הגדולה ביותר בחיים שתקחו על עצמכם. לכן, חשוב מאוד שתתכוננו אליה כמו שצריך. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע על מה שתצטרכו לבדוק במשכנתא שלכם.

הון עצמי:

תבדקו כמה הון עצמי יש לכם. לפי גובה ההון העצמי תדעו האם אתם בכלל יכולים לקנות את הדירה. לדירה ראשונה צריכים לפחות 25% הון עצמי. לדירה במסגרת תוכנית מחיר מטרה יספיקו גם פחות – בגל אחוז המימון הגבוה שהבנק מספק. על כל מקרה, תמיד חשוב לבדוק שיש הון עצמי מספק עוד לפני רכישת הדירה. 

ככל שתביאו הון עצמי גבוה יותר, תקבלו ריבית נמוכה יותר. כך שאם יש לכם יותר הון עצמי, אל תשאירו אותו בבית.

החזר חודשי:

לא אתם תחליטו אם אתם יכולים לעמוד בהחזר החודשי. הבנק הוא זה שיקבע לכם האם אתם יכולים להתחייב על גובה ההחזר החודשי. איך הבנק בודק אתכם? החישוב של הבנק עובד ככה. שליש מגובה ההכנסה הפנויה שלכם, יוכל להיות גובה ההחזר החודשי. זה אומר שאם יש לכם הכנסה פנויה של 9,000 ש"ח, אתם יכולים לשלם החזר חודשי של 3,000 ש"ח. גם אם תספרו לבנק שאתם חוסכים וכן תצליחו לשלם 4,000 ש"ח לחודש, הבנק לא יתחשב בכם. לדעתו זה לא הגיוני. והוא לא רוצה לקחת על עצמו את הסיכון שאם לא תצליחו לעמוד בעלויות, לא יהיה מי שישלם את המשכנתא. 

 

הבנו שחשוב לבדוק לפני המשכנתא כמה הון עצמי יש לכם. ומה גובה ההכנסה הפנויה שלכם. כך תוכלו להיערך למשכנתא כמו שצריך. 

 

מחפשים דרך לקנות דירה במחיר מוזל? דרך תוכנית דירה בהנחה (שהיא מחיר מטרה) תוכלו לזכות בדירה יוקרתית במחיר מינימלי. כאן באתר תקבלו את כל המידע העדכני על תוכנית מחיר מטרה.