לוקחים משכנתא ויש לכם הון עצמי גדול יותר מהנדרש? תוכלו לשלב במשכנתא שלכם מסלול פיתוי!

בשלב של לקיחת משכנתא, כל אחד רוצה לדעת שהוא חוסך כמה שיותר. שלא ירמו אותו הבנקים וידחפו לו משכנתא עם ריבית יקרה. אם אתם עומדים לקחת משכנתא לדירה בהנחה ויש לכם הון עצמי גדול, תוכלו הפעם, אתם לרמות את הבנק! נשמע פנטסטי! בעזרת מסלול פיתוי תוכלו לפתות את הבנק לאשר לכם ריבית נמוכה בלי לשים לב. מהו מסלול פיתוי ומה תרוויחו ממנו? בואו להכיר את מה שהבנק מעדיף שלא תדעו!

מה זה מסלול פיתוי?

מסלול פיתוי זהו מסלול שמטרתו לפתות את הבנק לאשר לכם משכנתא משתלמת יותר בלי שהוא יקלוט שאתם מרמים אותו. 

אם יש לכם הון עצמי גבוה יותר מהנדרש, תוכלו לשלב מסלול פיתוי. מה זה אומר? זה אומר שתוכלו לומר לפקיד הבנק שאתם מוכנים לשלב מסלול משכנתא אחד יקר יותר וכך במסלול אחר תקבלו ריבית נמוכה יותר. אבל אתם יודעים את האמת של הדברים. אתם מתכוונים למחזר את המסלול היקר ולפרוע אותו בהמשך ולהישאר עם המסלול הזול.  

מה תרוויחו במשכנתא שלכם באמצעות מסלול פיתוי?

בדרך כלל, אם הבנק הציע לכם הצעות שונות למשכנתא והתמקחתם איתו על ריבית נמוכה יותר, יש גבול כמה תוכלו להתמקח עוד. כאן יש לכם דרך קלה לקבל ריבית נמוכה יותר בלי להתאמץ יותר מדי. 

האם תדרשו לשלם עמלות על פירעון מסלול פיתוי?

בדרך כלל בפריעת חוב במשכנתאות, נדרשים לשלם עמלות שונות. עמלת היוון היא העמלה היקרה ביותר והיא יכולה לעלות עשרות אלפי שקלים. אבל אם תקחו את המשכנתא באמצעות יועץ משכנתאות מנוסה, הוא ידע לעשות את העבודה כמו שצריך. הוא ידאג שלא תדרשו לשלם עמלה יקרה עבור המחזור. בכל מקרה חשוב מאוד להיעזר עם יועץ משכנתאות מנוסה על כל מחזור ועל כל שינוי.

 

קונים דירה במסגרת תוכנית מחיר מטרה ומעוניינים בשילוב מסלול פיתוי? הכירו את צוות יועצי המשכנתאות המומחים שלנו. תנו למומחים לעבוד בשבילכם ולגייס בשבילכם משכנתא משתלמת. דברו איתנו לקביעת שיחת ייעוץ.