איך לוקחים משכנתא במחיר מטרה בקרני שומרון?

גרים בשכירות בקרני שומרון? רוצים לקנות דירה חדשה בקרני שומרון? אם אין לכם הון עצמי מספק, הפסו הזה יעניין אתכם. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע לגבי משכנתא לדירה במחיר מטרה בקרני שומרון. 

כמה אחוזי מימון תוכלו לקבל מהבנק?

הבשורה החדשה היא שגם עם אחוזי מימון נמוכים אפשר לקנות דירה! כמובן בתנאי שזכיתם בדירה במחיר מטרה. איך זה עובד?

במשכנתא לדירה ראשונה אתם זכאיים לאחוזי מימון של עד 75%. אבל מה שקורה בדירות של מחיר מטרה זה שאתם יכולים לקבל גם 75% אבל אתם קונים את הדירה במחיר מוזל. 

לדוגמה, אם אתם קונים דירה במחיר של 2 מיליון ש"ח. הבנק מאשר לכם משכנתא של מיליון וחצי ואתם נדרשים לגייס הון עצמי של חצי מיליון ש"ח. 

בדירות של מחיר מטרה אתם משלמים מחיר מופחת מהמחיר המקורי. כך יוצא שדירה ששווה מיליון ש"ח תשלמו עליה פחות 20%. רק מיליון שש מאות ש"ח. אבל הבנק מוכן ללוות לכם את הכסף בהתאם לערך הדירה. כך יוצא שאתם נדרשים לשלם על הדירה רק מליון שש מאות והבנק מממן לכם מיליון וחצי. כמה נשאר לכם לשלם הון עצמי? מאה אלף ש"ח בלבד.

בסופו של דבר בדירות של מחיר מטרה תוכלו לשלם  הון עצמי של 10% בלבד.

האם זה מסוכן לשלם הון עצמי מינימלי של 10% ולשלם משכנתא ענקית?

תמיד לפני שלוקחים משכתנא צריך לבדוק האם אתם יכולים לעמוד בתשלומים של ההחזר החודשי. גם כאן זה עובד ככה. אין הבדל. ההבדל היחיד הוא שאתם משלמים הון עצמי נמוך. זה לא שאתם מתחיבים על ה ח זה חודשי גבוה מהרגיל, אתם רק חסכתם בהון  עצמי.

האם יש יוצאי דופן?

תוכלו לקבל הנחה של עד 300 אלף ש"ח.

אתם חייבים לשלם לפחות מאה אלף ש"ח הון עצמי.

 

שימו לב, יתכן שהדירה שאתם קונים במחיר מטרה שווה עכשיו, על הנייר 2 מיליון ש"ח ואתם תשלמו עליה רק מיליון שש מאות, אבל עד שתגורו בה, עוד 4 שנים היא כבר תהיה שווה 3 מיליון. כך יוצא שחסכתם הרבה יותר כסף! לכן ישנם מקרים בהם אנשים זכו במחיר מטרה או מחיר למשתכן והמיקום של הדירה או הגודל לא התאימו להם אבל הם החליטו כן לממש את הזכיה. כך הם ימכרו אותה עוד מספר שנים וירוויחו את ההפרש הגדול.




רוצים לקחת משכתנא לדירה? מעונינים להכנס להגרלה של מחיר מטרה אבל דואגים על המשכנתא? בשביל זה אנחנו כאן. צוות המומחים שלנו יקחו על עצמם את עול המשכנתא שלכם כך שלכם נשאר רק להכנס להגרלה ולצפות לזכיה.