איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה באלקנה?

מעוניינים להירשם להגרלות של תוכנית מחיר מטרה? בשורות הבאות תקבלו הדרכה מלאה על כל השלבים!

דבר ראשון-הנפיקו תעודת זכאות!

רק זכאים יכולים להירשם להגרלה של מחיר מטרה. כדי להיות זכאים אתם צריכים להנפיק תעודת זכאות. תעודת זכאות מנפיקים באמצעות חברות כמו אלונים תמורת תשלום סמלי של 240 ש"ח. 

 

תוך שבוע מיום הגשת הבקשה אתם אמורים לקבל מסרון המאשר את הזכאות. יחד עם המסרון אתם אמורים לקבל סיסמה שאותה תשמרו כדי להירשם באמצעותה להגרלה.  

בצעו את הרישום באתר

את הרישום להגרלות מבצעים דרך האתר הממשלתי. כדי להתחבר אליו עליכם להקיש מספר זהות וסיסמה שאותה אתם אמורים לקבל יחד עם תעודת הזכאות. 

 

בכניסתכם לאתר אתם רשאים להירשם ל 3 הגרלות בלבד. 

איפה נוכל להתעדכן בתוצאות ההגרלות

תוצאות ההגרלות יפורסמו באתר תחת קודים המסמלים את שמות הזוכים. בנוסף הזוכים אמורים לקבל הודעות מסודרות על זכיתם. 

פנו ליועץ משכנתאות שיסדר עבורם אישור עקרוני למשכנתא

לאחר הזכיה תיערך הגרלה נוספת. אולם היא תתבצע רק לאחר קבלת היתרי בניה דבר שעשוי לארוך זמן רב. בינתיים יש לכם זמן להתכונן. להגרלה השניה תוכלו להירשם רק אם יהיה לכם אישור עקרוני למשכנתא. פנו מיד אחרי הזכיה ליועץ משכנתא מקצועי שיעזור לכם להגיש את הבקשה כמו שצריך ולקבל אישור עקרוני שיגרור בעקבותיו משכנתא מצוינת וזולה. 

 

בשלב הזה אתם יכולים כבר להתחיל לתכנן את המשכנתא שלכם מה שיוריד בהמשך מהעומס עליכם. 

רוכשים את דירת החלומות שלכם

לאחר שתיערך ההגרלה השניה בה יקבעו סדר הזוכים בבחירת דירה תוזמנו לטקס בחירת הדירות וחתימת חוזה. כל הדיירים יתייצבו וכל זוג יכנס לחדר ויבחר מתוך היצע קטן תוך 45 דקות בלבד את הדירה שלו. חשוב שתגיעו מספיק ברורים עם עצמכם כי אם לא תחליטו במקום תוך 45 דקות תפסידו את הזכיה וחבל. 

 

לאחר שבחרתם את הדירה שלכם תשבו עם הקבלן ותחתמו על חוזה. עליכם להצטייד ב 2,000 ש"ח תשלום כדמי מקדמה. אישור עקרוני למשכנתא ותעודת זכאות לתוקף.

 

צוות האתר עומד לשירותכם, על כל בקשה לסיוע או שאלה נשמח לעזור בכל שלבי התהליך כולו החל הוצאת אישור עקרוני ויעוץ לפני בחירת הדירה…