איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בירושלים?

תוכנית מחיר מטרה היא תוכנית דיור ממשלתית ביוזמת משרד הבינוי והשיכון שמטרתה לעזור לזוגות צעירים ולמחוסרי בית לרכוש דירה. בשורות הבאות תקבלו הכוונה מדויקת איך להירשם לתוכנית כך שאין לכם עדיין דירה, הפוסט הזה יעזור לכם להשתתף בהגרלה.

מוציאים אישור זכאות!

אם אתם רוצים להכנס להגרלה אתם צריכים ביד אישור זכאות בתוקף. על מנת להנפיק אישור זכאות עליכם לפנות לאחת החברות: מילגם, אלונים או עמידר ולבקש מהן. בחברת אלונים קל יותר להכנס לאתר ולהבין מה קורה.

בדימונה אין מוקד, באר שבע היא  עיר סמוכה לדימונה והכתובת היא רחוב קק"ל בית ידיעות אחרונות קומה 1.

שעות קבלה בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי בשעות 8:30 עד 13:30. 

בימים שני ורביעי הסניף יהיה פתוח גם אחה"צ בשעות 15:30 עד 17:00. 

פקס: 08-6450364

דוא"ל: mgar33@mgar.co.il

נרשמים להגרלה!

המתינו לקבלת מסרונים על כך שהזכאות שלכם אושרה. יתכן ותדרשו להיאזר בסבלנות עד לקבלת האישור.

קיבלתם אישור? הכנסו לאתר הממשלתי והרשמו להגרלה. איך נרשמים? הצטידו בסיסמה שקיבלתם במסרון.

התוצאות!

ברגע שתסיים ההרשמה, יתקדמו לעריכת ההגרלה. אם תעלו בגורל תקבלו מסרון שיודיע לכם על כך. כמו כן באתר יפורסמו הזוכים בלי שמות.

היתר בניה, מה קורה?

אתם צריכים להאזר בסבלנות מרובה. עד שהדירה שלכם תהיה בנויה ייקח קצת זמן. בשלב זה תקבלו מסרונים מדי פעם שיעזכנו אתכם מה קורה בשטח. גם באתר יופיעו עדכונים.

בקשו אישור עקרוני למשכנתא!

אם אתם רוצים לקנות דירה, אתם נדרשים להביא אישור עקרוני למשכנתא. פנו לבנק ובקשו אישור עקרוני למשכנתא.  תוך 3 ימים תקבלו אישור והוא תקף ל 24 יום.

בחרו בדירה המתאימה לכם!

כעת תערך הגרלה על סדר בחירת הדירות. ורק אחר כך תוכלו לבחור את הדירה. לכל זוכה ינתנו 45 דקות לבחירת הדירה המתאימה לו והוא ידרש להביא 2,000 ש"ח מקדמה. אם הוא מתחרט ולא רוצה בסוף לקנות את הדירה, הכסף לא יחזור אליו.

חתמו על חוזה רכישה!

אם כבר בחרתם את הדירה, אתם מוזמנים לפנות לקבלן ולחתום על חוזה הרכישה.

 

חוששים לקנות דירה לבד? רוצים למצוא גוף מקצועי שילווה אתכם לאורך כל הדרך? אנחנו כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יקחו על עצמם את כל העול הטכני של המשכנתא שלכם כך שאתם יכולים להרגיש בטוחים