איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בקרני שומרון?

גם אתם רוצים להשתתף בתוכנית מחיר מטרה בקרני שומרון?

 

מצוין בדיוק בשבילכם אנו מגישים את כל השלבים להרשמה להגרלות של מחיר מטרה שלב אחר שלב.

שלב ראשון - הנפקת תעודת זכאות

בשלב הראשון תצטרכו להנפיק תעודת זכאות. תעודת זכאות מנפיקים באחת מהחברות אלונים עמידר או מילגם. החברות הללו אמורות לסייע לאזרחים בכל מה שקשור לדיור אנו ממליצים לכם לפנות לחברת אלונים במערכת המקוונת שלהם. פשוט נוח וברור מאוד לעבוד איתם.

 

תוך שבוע אתם מיום הגשת הבקשה אתם אמורים לקבל מסרון שזכאותכם התקבלה. אם לא קיבלתם כזה אתם כנראה זכאים. את התנאים לזכאות תוכלו למצוא פה 

שלב שני, הרשמה להגרלה

ביחד עם המסרון המודיע לכם על זכאותכם אתם תקבלו גם סיסמה את הסיסמה הזו אתם צריכים לשמור היטב כי היא המפתח שלכם להשתתפות בתוכנית מחיר מטרה. מיד עם הכניסה לאתר הממשלתי יבקשו ממכם להזין את הסיסמה הזו יחד עם תעודת הזהות. לאחר מכן תוכלו להירשם ל 3 הגרלות שתבחרו.  

שלב שלישי, תוצאות ההגרלה

את ההגרלה עורכים לפי סדר יורד קודם הערים הגדולות ואחר כך הקטנות. אם כבר זכיתם בהגרלה אחת כבר לא תשתתפו בהגרלות האחרות שנרשמתם אליהם.

 

את תוצאות ההגרלה מפרסמים על ידי מספרים שמסמלים את שמות הזוכים באתר הממשלתי. בנוסף הזוכים מקבלים הודעה על כך.

שלב רביעי, הוצאת היתרי בניה

השלב הבא בתור זה הוצאת היתרי בניה. מדובר בהמתנה די ממושכת של חודשים ארוכים ואפילו שנים. רק לאחר שמתקבלים היתרי הבניה אפשר להתקדם לשלב המשמעותי של רכישת דירה בפועל. 

שלב חמישי, אישור עקרוני למשכנתא

לפני שאתם מגיעים לבחור את דירה ולחתום על חוזה עם הקבלן אתם צריכים שיהיה לכם אישור עקרוני למשכנתא. לכן זה בדיוק הזמן לפנות ליועץ משכנתאות שיבדוק את המצב הכלכלי שלכם האם הוא מאפשר לקחת משכנתא. והוא גם יורה לכם מה לעשות כדי שתהיה לכם אפשרות בכל מקרה. לאחר מכן הוא יפנה אתכם לבנקים מהם תקבלו אישור עקרוני.

שלב שישי, בחירת דירה וחתימה על חוזה

זהו השלב האחרון שבו אתם סוף כל סוף חותמים על חוזה. בשלב הזה הרבה מן הזוכים מקבלים רגליים קרות. למה, כי בסך הכל מדובר פה ברכישת דירה וכמה שהיא זולה והתנאים נוחים מאוד עדיין אתם שמים עליה מאוד הרבה כסף. ההתנהלות של מחיר מטרה היא שאתם צריכים לבחור תוך 45 דקות בלבד את דירה כולל כל השיקולים, הטכניים, הפרקטיים והכלכליים. לא כולם מסוגלים לזה ולכן יש לא מעט זוגות שבסוף מוותרים על הזכיה מחוסר אונים.

 

חבל להגיע למצב כזה, כי גם אם לא תמצאו דירה כלבבכם הכי הרבה שאתם יכולים להפסיד זה 2,000 ש"ח. כן היינו אומרים לכם לתפוס עוד את הזכיה ולראות איך מסתדרים איתה. מדובר פה ברווח של מאות אלפי שקלים. ובכלל כדאי שתתייעצו מראש עם בעל מקצוע כדי שלא תגיעו לשם חסרי אונים.

 

קבעו פגישה עם המומחים שלנו שידריכו אתכם לאורך כל הדרך.