אין לכם מספיק הון עצמי למשכנתא? אתם יכולים להלוות מקרן ההשתלמות!

איך קובע הבנק את הריבית שלכם במשכנתא?

רוצים לקנות דירה ואין לכם מספיק הון עצמי? אתם ודאי תוהים מה לעשות ומצד שני, אין למה לחכות. ככל שתתמהמהו ברכישת הדירה, המחירים רק ימשיכו לזנק והמטרה שלכם תתרחק ממכם עוד יותר. מה עושים? איך מגייסים הון עצמי מספק? הפוסט הזה יתן לכם מענה. המשיכו איתנו לשורות הבאות.

קרן השתלמות, מקור הלוואה אידיאלי!

אם יש לכם קרן השתלמות, אתם במצב מצוין. ואם הקרן שלכם נזילה כרגע, המצב שלכם מצוין עוד יותר. קרן השתלמות מאפשרת לכם הלוואה של עד 80% אם היא נזילה. ועד 50% אם הקרן אינה נזילה. מקרן השתלמות תוכלו גם לקחת הלוואת בלון, מדובר בהלוואה אותה תחזירו בפעימה אחת בתום תקופת ההלוואה.

למה הלוואה מקרן השתלמות היא משתלמת?

המעלה המרכזית בהלוואה מקרן השתלמות היא הריבית הזולה. אם תקחו הלוואה מהבנק, תשלמו עליה ריביות יקרות מאוד. בהלוואה מקרן השתלמות אתם משלמים רק ריבית פריים. היום ריבית פריים עומדת על 1.6% ויתכן שגם תוכלו לקבל הנחה של פריים מינוס.

במקביל, מה שקורה עם הקרן, היא ממשיכה לגדול ולקבל אחוזי תשואה כך שאתם מצליחים לאכול את העוגה כשהיא נשארת שלימה….

בקיצור, לקיחת הלוואה מקרן השתלמות יכולה להקל על הרבה לוקחי משכנתאות בצורה משמעותית. 

מה החיסרון בהלוואה מקרן השתלמות?

החיסרון היחיד של הלוואה מקרן השתלמות היא העובדה שצריך להחזיר את כספי ההלוואה תוך תקופה קצרה יחסית של 7 שנים. אם ההלוואה שלכם היא על סכום נמוך, בסדר. אבל ככל שגובה ההלוואה גבוה יותר, ההחזר החודשי יהיה יקר מאוד. למרות שהריביות זולות. 

מה זה אומר בשבילכם? זה אומר שאם אתם משלמים משכנתא, אתם תשלמו החזר חודשי להלוואה נוספת. גם משכנתא וגם הלוואה. אתם חייבים לדעת שאתם מסוגלים לעמוד בהחזר חודשי גבוה כל כך. לא כל אחד מסוגל. אל תתפתו להשתמש בקרן השתלמות כהלוואה להון העצמי, בלי שאתם בטוחים שהמשכורת שלכם מספיקה ברווח ויש לכם כסף בצד מיותר כרזרבה.

רוצים לגייס הון עצמי בדרך אחרת?

ישנן אינספור אפשרויות לגיוס הון עצמי לרכישת דירה. הלוואה מחברים, הורים, משכון דירה קיימת ועוד. אבל זה מאוד תלוי במקרה הספציפי שלכם. פנו למומחים שיעזרו לכם להחליט. כי אין כמו אנשי המקצוע שלנו  הבקיאים בנושא המשכנתאות.

 

מחפשים לקנות דירה במחיר סביר? רוצים לדעת שאתם חוסכים במקסימום ומשלמים מינימום? הכירו את חברת מחיר מטרה. חברתנו מתמחה במתן שירות מקצועי בכל מה שנוגע לבית העתידי שלכם. במיוחד כעת, יצאנו במיזם למען פרויקט מחיר מטרה. מחיר מטרה זוהי יוזמה מבורכת שמנסה לתת מענה למצוקת הדיור הקשה. אתם יכולים להיכנס להגרלה, אנחנו נדאג לכם לכל השאר.