מי יכול לקחת משכנתא?

מחפשים לקנות דירה? מתכוננים לקחת משכנתא? אתם כנראה חושבים על זה במשך כל היום. לא נתפלא אם גם הילדים שלכם נחשפים למושגים כמו ריביות משכנתא, תמהיל ועוד. לקנות דירה זה לא דבר פשוט בכלל. ומשכנתא, זוהי השקעה כלכלית ארוכת טווח העתידה להשפיע  על כל החיים הכלכליים שלכם. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע לגבי האפשרות לקבל משכנתא.

איך יודעים מי יוכל לקבל משכנתא?

אם אתם עומדים לקחת משכנתא, אתם צריכים לדעת מהן הדרישות של הבנק. גשו למספר בנקים, בקשו אישור עקרוני והמתינו לאישור על כך שאתם זכאיים.

קחו בחשבון שהריביות של האישור העקרוני תקפות למשך 24 ימים בלבד. אם לא תממשו אותו מיד, תדרשו אחר כך להוציא אישור בעל ריביות טובות כמו שאתם רוצים.

אישור עקרוני, מי יכול לקבל?

הבנקים דורשים מכם לעמוד בדרישות בנק ישראל. אם אתם אכן עומדים בהם, תוכלו להוציא משכנתא מהבנק.

מהן דרישות בנק ישראל למשכנתא?

  1. אתם צריכים להגיש הון עצמי של 25%. בשלב זה של אישור עקרוני אתם צריכים להביא הוכחה על כך שיש לכם הון עצמי מספק.

  2. הכנסה חודשית גבוהה. הבנק דורש מכם להביא 3 תלושי משכורת אחרונים.

  3. הבנק ידרוש מכם עו"ש של 3 חודשים אחרונים כדי להיות בטוחים שחשבון הבנק שלכם יציב והעבר הבנקאי שלכם תקין.

  4. הבנק ידרוש מכם להביא טופס של הערכת שמאי על הנכס הנרכש.

  5. לכל בנק תהיינה דרישות נוספות – יש בנקים שמעוניינים לראות דפי עו"ש של יותר מ 3 חודשים, יש בנקים שמעוניינים גם בהתנהלות תקינה 2 אחורה, כל בנק ודרישותיו. 
מי יכול לקחת משכנתא?

אילו מסלולים כדאי לשלב במשכנתא?

כולם שואלים את השאלה הזו. מדובר בשאלה שאין עליה תשובה חד משמעית. איך אומרים? זה תלוי. תלוי מי אתם. מה גובה המשכנתא שלכם. כמה אתם יכולים לשלם מדי חודש. במשך כמה זמן אתם רוצים להחזיר את ההלוואה. כמה אתם מרוויחים. מהן התוכניות שלכם לעתיד ועוד. 

לכל מסלול המאפיינים שלו. ישנם מסלולים עם ריבית נמוכה אבל מצד שני הריבית צמודה ועלולה בכל רגע לעלות. לעומת זאת, ישנם מסלולים שהריבית קבועה ויקרה. זה תלוי כל כך בחיים האישיים שלכם. כך שאי אפשר לקבוע חד משמעית מה יתאים לכם באופן ספיציפי. כדאי לכם לפנות ליועץ משכנתאות מנוסה שכבר הרכיב תמהילי משכנתאות ללקוחות בנקים וכך, עם המקצועיות שלו, יבנה עבורכם תמהיל משכנתא שיתאים לכם.

פרויקט מחיר מטרה יוצא לדרך!

אם אתם רוצים לקנות דירה חדשה במחיר שפוי, יתכן ואתם זכאיים להכנס להגרלה של מחיר מטרה. הפרויקטים של מחיר מטרה יוצאים לדרך בקרוב. מדובר בפרויקטים של דירות שימכרו בהוזלה של עד 300,000 ש"ח או 20% לדירה.

 

רוצים לקבל משכנתא חסכונית יותר? מחפשים מישהו שיעזור לכם באופן אישי? אנחנו במחיר מטרה כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעשו הכול כדי להביא אתכם לחיסכון ולהתאמה המושלמת לחיים שלכם. כך שאם אתם מעוניינים לקנות דירה במחיר שפוי, מחיר מטרה יכול להיות אופציה מצוינת בשבילכם.