אם חד הורית? מעוניינת לקבל משכנתא? את זכאית להנחות!

אם את לוקחת משכנתא, חשוב שתדעי שמדובר בצעד כלכלי משמעותי ביותר. משכנתא היא הלוואה גדולה הנלקחת לטווח ארוך. ולא לוקחים אותה ביום אחד. משכנתא היא תהליך ארוך ומורכב שצריך להכיר את התחום הזה לעומק. להבין מה המשמעות של כל מסלול. איזו ריבית משתלמת ועוד. לכן, כדאי לפנות ליועץ משכנתאות מקצועי שילווה את תיק המשכנתא שלכם באופן אישי.

בשורות הבאות תקבלי את כל המידע על משכנתא לאם חד הורית. 

למה זכאית אם חד הורית?

מי נחשבת לאם חד הורית? אם חד הורית נחשבת בחוק, ראש משפחה עצמאית. המשמעות היא שהאמא מפרנסת את עצמה ואת הילדים שלה שמתחת לגיל 18 בלי עזרה של בן זוג.

החוק הזה נחקק כדי להוזיל את ההוצאות של האם החד הורית אשר מתמודדת עם פרנסה מצומצמת ומשכורת אחת בלבד. הרעיון הוא להקל על אם חד הורית ולעזור לה לקנות דירה.

אם חד הורית? קחי בחשבון!

לא בטוח שאת צריכה את ההטבות האלו. יכול להיות שגם בלעדיהן תקבלי משכנתא חסכונית יותר. אבל זה לא קורה לבד. משכנתא משתלמת יקבל מי שנמצא בתוך העניינים. מי שבקי בכל המושגים והחוקים של הבנקים. בשביל זה צריך מומחיות מיוחדת. אבל זה לא מספיק רק לדעת. צריך גם ביטחון עצמי. כאשר ניגשים לבנק לקבל משכנתא, חשוב לבצע מו"מ עם פקיד הבנק. ככל תהיי יותר בטוחה בעצמך, בידע שלך ובזה שתקבלי משכנתא זולה, אכן תצליחי במשימה. 

מה תקבלי בתור אם חד הורית?

  1. הריבית שתקבלי מהבנק תהיה נמוכה יותר מהריבית בשוק. כמו כן, יתכן והבנק יאשר לך לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר מהמקובל.
  2. המדינה תעזור לך במימון תשלומי השכירות.
  3. יאשרו לך דחיית תשלומי המשכנתא כדי שלא תדרשו לשלם שכירות ומשכנתא במקביל. רק כאשר תכנסי לדירה שלך. כך תתחילי לשלם משכנתא רק כאשר תגורי כבר בדירה שלך. 
  4. תוכלי גם לקבל ממשרד הבינוי והשיכון נקודות נוספות לזכאות.
  5. כל בנק יציע לכם הצעה שונה. חשוב שתשווי בין הבנקים.

 

מחפשת לדעת עוד? רוצה לחסוך כסף? מעוניינת לקבל משכנתא מוזלת? אנחנו כאן בשבילך. צוות המומחים שלנו יקחו על עצמם את בניית תיק המשכנתא שלך. יבנו עבורך תמהיל משכנתא המותאם לצרכים האישים שלך. כי המוטו שלנו זה החיסכון שלך. ונעשה הכל כדי להגשים אותו.