איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בעפולה?

שמעתם על תוכנית מחיר מטרה? מעוניינים לרכוש דירה בעפולה?

 

בימים אלו מתבצעות הגרלות על אלפי יחידות דיור שימכרו בהנחה דרך תוכנית מחיר מטרה. ביניהם גם דירות בעפולה. כדי לזכות צריך להירשם בהגרלות ובשביל זה בדיוק כתבנו לכם את המדריך הבא בו תתעדכנו שלב אחר שלב איך נרשמים להגרלה.

שלב ראשון- הנפקת תעודת זכאות

לא כל אחד יכול להירשם להגרלות של מחיר מטרה רק זכאים על ידי סיסמא. כדי לקבל את הסיסמא אתם צריכים תעודת זכאות שיחד איתה תקבלו את הסיסמא שתאפשר לכם להירשם להגרלות של מחיר מטרה.

 

תעודת זכאות מנפיקים דרך חברת עמידר/אלונים/מילגם.

 

אנו ממליצים לבצע את תהליך הזכאות דרך חברת אלונים להם פריסה ארצית רחבה ושימוש נוח מאוד ופשוט במערכת המקוונת

 

כתובת אלונים בעפולה היא ברח' הרב לוין 13 קומה 2 בניין איסתא.

 המשרד פתוח בימים ראשון, שני, שלישי וחמישי בשעות 8:30-13:30. וביום שלישי בשעות 15:00-17:00.

פקס: 04-6407021

דוא"ל: mgar17@mgar.co.il.

שלב שני, הרשמה להגרלה

לאחר שיש לכם אישור זכאות אתם אמורים לקבל סיסמה יחד עם המסרון שיודיע לכם על כך שזכאותכם התקבלה. עם הסיסמה הזו תיכנסו לאתר הממשלתי ותירשמו להגרלה על העיר עפולה. בסבב הראשון של ההגרלות ניתן להירשם רק ל 3 הגרלות מתוך כל ההיצע. בהמשך תוכלו להירשם גם ליותר ואפילו לכולם.

שלב שלישי, תוצאות ההגרלה

תוצאות ההגרלה עם שמות הזוכים יפורסמו באתר בצורה אנונימית. כלומר יפורסמו המספרים הזוכים ולא השמות ממש. בנוסף ישלחו הודעות ומסרונים לזוכים על דבר זכיתם. 

שלב רביעי, הוצאת היתרי בניה

השלב הבא הוא הוצאת היתרי בניה. בשביל הזוכים מדובר בתקופת המתנה די ארוכה ולעיתים אף מורטת עצבים. אם תרצו תוכלו לקבל עדכונים ומסרונים על התפתחות והתקדמות הוצאת היתר הבניה לפרויקט שלכם. וכן תוכלו לראות את המידע הזה באתר. 

שלב חמישי, אישור עקרוני למשכנתא

ברגע שיש היתר בניה מתחילים להריץ עניינים ואוטטו קוראים לכם לבחור דירה. בשביל זה אתם חייבים שיהיה לכם אישור עקרוני למשכנתא. אנו היינו ממליצים לא לחכות לרגע האחרון אלא כבר מיד לאחר הזכיה לפנות ליועץ משכנתאות מקצועי שיבדוק לכם יתכנות משכנתא. לפעמים כדי שיאשרו לכם משכנתא תצטרכו לעבור תהליך מסוים. בשביל זה היינו ממליצים לכם לפנות לבעל מקצוע שידריך אתכם ולא לפנות לבד לבנקים.

שלב שישי, בחירת דירה וחתימה על חוזה

בשלב האחרון אתם צריכים פשוט לבחור את הדירה שלכם. נציין שאתם צריכים להגיע ברורים מאוד עם עצמכם שכן ינתנו לכם 45 דקות בדיוק בהם תצטרכו לבחור את דירה שלכם. יכול להיות שכדאי אפילו לפנות לבעל מקצוע שיסיייע לכם בהחלטה. 

 

במקום תצטרכו לשלם מקדמה של 2,000 ש"ח וכן להציג תעודת זכאות בתוקף. חשוב לשים לב כי מיום הרישום להגרלה ועד יום בחירת הדירות תוקף תעודת הזכאות הראשונה עלול לפוג.

 

לאחר שתבחרו את דירה תשבו לחתום חוזה עם הקבלן.

 

רוצים לעבור את התהליך כולו ללא פספוסים. חבל לכם לפספס בטעות את הזכיה. תהליך רכישת דירה דרך מחיר מטרה מחייב בקיאות בכל הסעיפים והחוקים וניסיון מהשטח. פנו למומחים שלנו שילוו אתכם לאורך כל הדרך!