איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בעקרון?

אין לכם מספיק הון עצמי? לא רוצים לקנות דירה ישנה ומוזנחת? יש לכם אופציה לרקוד על שתי החתונות גם יחד. איך? נרשמים לפרויקט של מחיר מטרה, וזוכים בדירה חדשה, זולה ויפה. המדינה מגיעה לקראת הזוגות הצעירים, ונותנת מענה נגד מצוקת הדיור המחריפה במדינת ישראל. כדי לרכוש דירה בפרויקטים של מחיר מטרה, אתם צריכים להירשם להגרלה. איך נרשמים להגרלה? על זה בדיוק נדבר בפוסט הבא. 

שלב ראשון - תעודת זכאות

על מנת להיכנס להגרלה, עליכם להיות זכאים לכך. ישנם מספר אתרים בהם אתם יכולים להנפיק תעודת זכאות המזכה אתכם להיכנס להגרלה, וכן לקחת מסלול זכאות במשכנתא שלכם. אתר אלונים הוא האתר המומלץ ביותר לערוך בו את הנפקת התעודה, בגלל חווית המשתמש הגבוהה והבהירות עד להנפקת התעודה. הקליקו כאן כדי להיכנס לאתר אלונים.

שלב שני - נרשמים להגרלה 

אם השלב הראשון עבר בשלום, אתם יכולים להתקדם לשלב הבא ולהירשם להגרלה. אם לא, אתם מוזמנים לפרוש כאן, ולנסות לחפש דירה במחיר שמתאים לכם. 

בקישור הזה תוכלו להירשם להגרלה. 

השלב השלישי והמרגש - מי הזוכה המאושר

תוצאות ההגרלה אמורות להתעדכן בתוך תקופה של כמה שבועות. עכשיו לא נותר לכם אלא להמתין בסבלנות לתוצאות המכרז. אם אתם מהזוכים המאושרים אתם אמורים לקבל עדכון. 

שלב רביעי - הוצאת היתרי בניה על ידי היזם

רק עכשיו היזם מתחיל לעבוד על היתרי בניה. מה שאומר שגם אם זכיתם בהגרלה, יהיה לכם עוד שנים ארוכות וטובות לשלם משכנתא ושכירות במקביל. אבל ההנחה הגדולה על הדירות במחיר מטרה, שווה כל מאמץ. 

שלב חמישי - הגשת אישור עקרוני והגרלה שניה

מספר חודשים אחרי שזכיתם בהגרלה הראשונה, מתקיימת הגרלה שניה, בה נקבע סדר הבוחרים. כלומר, מי הראשון שבוחר לעצמו דירה, ומי אחריו על פי הסדר. ככל שאתם מהזוכים האחרונים, כך יש סיכוי שישארו דירות שאינן רלוונטיות עבורכם (דירה גדולה או קטנה מדי). לכן, מיד אחרי שאתם יודעים שזכיתם בהגרלה, מומלץ לבקש מהבנק להוציא לכם אישור עקרוני. עיכובים לא צפוים תמיד יכולים לצוץ. 

שלב שישי - מממשים את הזכיה וחותמים חוזה 

בשלב הזה אתם מחליטים אם להתקדם לרכישת הדירה ומימוש הזכיה או לא. כעת אתם צריכים להתחיל להתכונן לקראת חתימת החוזה והתקשרות עם עורך דין וכן הלאה. 

 

הקליקו כאן כדי לקבל את הליווי הצמוד של חברת המפתח שיתנו לכם יד בכל התהליך של חתימת החוזה, והוצאת אישורי משכנתא.