איך לוקחים משכנתא בפרויקט של מחיר מטרה בשדרות?

כבר למעלה משנה מדברים על כך שעומדת לצאת תוכנית חלופית, במקום מחיר למשתכן שפסקה לפני תקופה. שר השיכון אלקין, הוציא תוכנית חדשה אל הפועל בשמה הנוכחי: 'מחיר מטרה'. כיום קיימים מכרזים לקבלנים, ומעט מכרזים שהתוצאות כבר מפורסמות ופתוחים ללקוחות. 

 

בשביל לרכוש דירה בתוכנית מחיר מטרה, צריך לעבור כמה שלבים עד לכניסה להגרלה. לפני שאתם מתחילים להתבלבל בתוך ים האתרים שמציעים לכם מידע בנושא, הבאנו לכם כאן כתבה מתומצתת עם השלבים עד לכניסה להגרלות של מחיר מטרה. 

שלב ראשון - הנפקת תעודת זכאות 

לא כל מי שרוצה לרכוש דירה בהנחה דרך פרויקט מחיר מטרה, זכאי לכך. מי זכאי? מי שיש לו תעודת זכאות. על מנת להנפיק תעודת זכאות, אתם לא צריכים להיות עם מינוס בחשבון, או עם עבר של פש"ר, ממש לא. בסך הכל אתם צריכים להיות נשואים, בלי דירה על שמכם כיום או בעבר, זה הכל. יש עוד כמה פרמטרים, אבל זה לא לעכשיו. 

 

על מנת להוציא תעודת זכאות, אתם מזומנים לעשות שימוש בשירות של אלונים. סניפי אלונים מפוזרים בכל אזורי הארץ, אך בעיקר באזור המרכז והדרום. לפניכם מידע אודות הסניף סמוך לקצרין:

 

עכו, שדרות הנשיא 21 קומה 5 

א',ב, ד, ה' 8:30-13:30 

ב',ד' 15:00-17:00

בימי שלישי אין קבלת קהל

פקס: 04-6318849

דוא"ל: mgar19@mgar.co.il

 

שלב שני - הרשמה להגרלה

אחרי שיש לכם תעודת זכאות, אתם צריכים להירשם להגרלה. את תעודת הזכאות מזינים בתור סיסמה. תעודת הזכאות נשלחת עליכם מאתר אלונים במיסרון על ידי סיסמה ואת הסיסמה הזו אתם צריכים להזין באתר זה.

שלב שלישי והמרגש - מי הזוכה המאושר

כעת אתם צריכים להמתין ברטט לקראת התוצאות. אם זכיתם, יעדכנו אתכם. כמובן שכדאי גם לעקוב אחרי התוצאות, אבל זה כבר לא באמת יועיל לכם.

שלב רביעי - הוצאת היתרי בניה על ידי היזם

כאשר אתם נרשמים להגרלה, הפרויקט נמצא עוד בתחילת דרכו. ועכשיו, היזם צריך להתחיל לעבוד על הוצאת היתרי בניה מהרשות המקומית. אבל אל תדאגו, המדינה מזרזת את תהליכי הוצאת היתרי בניה של פרויקטים אלו. 

שלב חמישי - הגשת אישור עקרוני

אחרי שהפרויקט מתקדם, המדינה עורכת הגרלה נוספת, כדי להחליט איזו דירה תהיה לכל אחד מן הזכאים בפרויקט. בכדי שתוכלו להיכנס להגרלה הזו, שהיא בעצם ההגרלה השניה, עליכם להגיש למנהלי המכרז אישור עקרוני למשכנתא. אישור עקרוני, מוציאים מהבנק בתוך יום עד שלושה ימים, והוא זה שמאשר שאכן אתם יכולים לקבל משכנתא. 

שלב שישי - ממממשים את הזכיה וחותמים חוזה

אחרי שהגיעו תוצאות ההגרלה הקודמת, אתם מוזמנים להגיע ולבחור את הדירה הרצויה עליכם, מתוך שלל הדירות שנשארו לבחירה. כאן אתם צריכים להחליט, אם אתם ממשים את הזכיה, או לא. אם אתם בקטע להמשיך, זה הזמן לחתום חוזה ולהתחיל לקדם את המשכנתא עליה יש לכם אישור עקרוני. 

 

צרו איתנו קשר, על מנת שהמומחים של חברת המפתח ילוו אתכם בכל התהליך של הגשת הבקשה, בחירת הדירה, והוצאת המשכנתא האטרקטיבית ביותר.