איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה באריאל?

חולמים לרכוש דירה חדשה בזול? תוכנית מחיר מטרה תספק לכם את כל המעלות יחד. גם דירה חדשה מקבלן, גם מחיר מצחיק, וגם תנאי משכנתא אטרקטיבים. איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה? כל שלבי ההרשמה לפרויקט, נמצאים כאן לפניכם. 

שלב ראשון - הנפקת תעודת זכאות

תוכנית מחיר מטרה, נועדה רק למי שיש לו תעודת זכאות. לכן, הדבר הראשון שעליכם לעשות, זה לראות שאתם זכאים, ולהוציא תעודת זכאות. שימו לב, תעודת זכאות לא מונפקת באופן אוטומטי, ולוקח לה כמה ימים עד להנפקה. לכן, כדי שלא תגיעו ללחץ לפני גמר הזמן הגשת בקשה לזכיה, קודם כל תוציאו תעודת זכאות. איפה מנפיקים תעודת זכאות? בקישור הזה של חברת אלונים. 

שלב שני - נרשמים להגרלה 

אחרי שקיבלתם תעודת זכאות, אתם יכולים להמשיך הלאה. את תעודת הזכאות מקבלים בצורת סיסמה, ואת הסיסמה הזו יש להזין בעת הרשמה להגרלת מחיר מטרה. על מנת להירשם להגרלות של מחיר מטרה אתם מוזמנים להקליק כאן

שלב שלישי - מי הזוכה המאושר

אם נמנים על רשימת הזוכים המאושרים, אתם אמורים לקבל הודעה מסודרת על כך. בשלב זה אתם עדיין לא יודעים נתונים על הדירה ועל הפרויקט. כל מה שאתם יודעים, זה שזכיתם בפרויקט. 

שלב רביעי - הוצאת היתרי בניה על ידי היזם

רק אחרי שיש זוכים, מתחיל היזם לעבוד על היתרי בניה לפרויקט. לכן, גם אם זכיתם, קחו בחשבון שיקח זמן רב עד שתראו את הטרקטורים נכנסים לשטח. 

שלב חמישי - הגרלה שניה, הגשת אישור עקרוני 

אחרי שיש היתרי בניה והתוכניות האדריכליות מוכנות. המדינה עורכת הגרלה נוספת בין כל הזוכים שהגישו אישור עקרוני למשכנתא. הגרלה זו תכריע מי יהיה הראשון שבוחר את הדירה, מי השני וכן הלאה. ככל שתהיו בתחילת התור, כך הסיכוי שתממשו בסופו של דבר את הזכיה, גבוה יותר. זכרו להצטייד באישור עקרוני מספיק מוקדם. 

שלב שישי - מממשים את הזכיה וחותמים חוזה

אחרי שהחלטתם איזו הדירה אתם בוחרים, תוכלו לחתום חוזה מול הקבלן. עכשיו תצטרכו גם לקדם את המשכנתא עליה כבר יש לכם אישור עקרוני. 

 

הקליקו כאן כדי להכיר את המומחים של חברת המפתח שילוו אתכם בכל התהליך עד למימוש הזכיה והוצאת אישורי המשכנתא הטובים ביותר.