איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בלוד?

מעוניינים להכנס להגרלה של מחיר מטרה? יצא לכם לשמוע על דירות במחיר מוזל בלוד? בפוסט שלפניכם תקבלו הכוונה מדויקת ומסודרת איך נכנסים להגרלות של מחיר מטרה. 

בדקו את זכאותכם!

רק אם אתם זכאיים להכנס להגרלה של מחיר מטרה, תוכלו אכן להשתתף בה. לכן, עוד לפני שתכנסו להגרלה תפנו לאחת החברות הבאות ותנפיקו זכאות. החברות הן: אלונים, עמידר ומילגם. להמלצתנו כדאי לכם לפנות לחברת אלונים איתם תוכלו לעבוד בקלות ובבהירות.

רוצים לדעת פרטים על אלונים בנתניה?

שטמפפר 9 קומה 3 חדר 303

א',ב, ד, ה' 8:30-13:30 

ב',ד' 15:00-17:00

בימי שלישי אין קבלת קהל

פקס: 09-7747368

דוא"ל: mgar28@mgar.co.il

הכנסו לאתר והרשמו להגרלה!

קיבלתם מסרון על כך שהבקשה שלכם אושרה?  נהדר. זה הזמן להכנס לאתר הממשלתי ולהרשם להגרלה. שימו לב, ההרשמה תנתן רק עם הסיסמה אותה תקבלו במסרון. אישי.

הזוכים המאושרים!

זכיתם? מזל טוב! תקבלו גם על כך מסרון. כמו כן, הזוכים יפורסמו בצורה אנונימית באתר ההרשמה.

המתינו להיתרי בניה!

זהו שלב מיגע ומעייף. היאזרו בסבלנות מרובה. לוקח הרבה זמן עד שמקבלים היתרי בניה. לאורך כל התקופה תקבלו מסרונים שיעדכנו אתכם על כך התפתחות חדשה. גם באתר ההרשמה יעודכנו ההתפתחויות.

התכוננו למשכנתא

כדי לקנות דירה צריך משכנתא. לא כל אחד רשאי לקבל הלוואת משכנתא מהבנק. לכן, פנו לאחד הבנקים ובקרשו אישור עקרוני. רק כך תוכלו לפנות לרכוש את הדירה. את האישור העקרוני תקבלו תוך 3 ימים מקסימום והוא יהיה תקף רק ל 24 ימים.

בחרו בדירה וחתמו על חוזה!

בשלב זה תערך הגרלה שניה בה יקבעו את סדר בחירת הדירות. זה אומר שאם עליתם בגורל במקום שלישי, אתם במקום שלישי בתור לבחירת הדירה. בשיטת כל הקודם זוכה. במעמד  זה יהיו לכם 45 דקות בלבד לבחור ותדרשו להביא 2,000 ש"ח מקדמה מהבית. 

אין חרטות! אם בסוף החלטתם שאתם לא רוצים את הדירה, לא תקבלו את הכסף חזרה.

כעת תחתמו על חוזה רכישה עם הקבלן ותתחילו להמתין לדירה….

נערכים למשכנתא!

אם אתם רוצים לקנות דירה, כנראה שאין לכם את סכום הכסף המלא ואתם מתכננים ללוות מהבנרק הלוואת משכנתא מכובדת. לפני שאתם מסתמכים על כך אתם צריכים להבין שלבנק יש דרישות מסוימות בתקווה שאתם עומדי בהן. לכן, פנו לבנק ובקשו אישור עקרוני למשכתנא. כך תדעו שאתם אכן יכולים לקבל את כספי ההלוואה לרכישת הדירה.

בוחרים בדירה וחותמים חוזה רכישה!

כעת תערך הגרלה נוספת בה יקבעו את סדר בחירת הדירות. על פי סדר הזוכים בהגרלה תינתן רשות לבחור בדירות. כל זוכה יקבל 45 דקות בלבד בהן הוא רשאי לבחור בדירה המבוקשת ואין חרטות! 

כמו כן, על כל זוכה להצטיד ב 2,000 ש"ח מקדמה וגם אם בסופו של דבר הוא יתחרט ולא יקנה דירה, הכסף לא יחזור אליו.

 

אחרי שבחרתם בדירה המתאימה תפנו לקבלן ותחתמו איתו על חוזה רכישה.

 

מעוניינים לדעת עוד? חולמים לראות את עצמכם עם משכנתא חסכונית וזולה? אנחנו כאן בשבילכם! צוות המומחים שלנו יעשו הכול כדי להוציא אתכם עם משכנתא המתאימה לחיים שלכם בא