איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בנוף הגליל?

רוצים לקנות דירה חדשה במחיר נמוך? חולמים לגור בנוף הגליל בדירה חדשה? הפוסט הזה יעשה לכם סדר בדברים!

הנפיקו תעודת זכאות!

אם אתם רוצים להכנס להגרלה, אתם צריכים לדעת האם אתם זכאים בכלל. פנו לאחת החברות עמידר, מילגם או אלונים ובקשו לאשר את זכאותכם. חברת אלונים היא חברה שקל לעבוד איתם כך שכדאי לכם לפנות לאתר שלהם.

הרשמו להגרלה!

המתינו כעת למסרון שישלח אליכם ויבשר על אישור הבקשה. זה הזמן להכנס להגרלה. הכנסו לאתר הממשלתי ובעזרת הסיסמה שקיבלתם במסרון הכנסו להגרלה.

מיהם הזוכים המאושרים?

אם עליתם בגורל, תקבלו מסרון שיבשר לכם על כך. אם לא קיבלתם מסרון, תוכלו להכנס לאתר הממשלתי ולראות את הזוכים לפי קודים בלי שמות מזוהים.

התכוננו למשכנתא

בשלב זה תערך הגרלה שניה בה יקבעו את סדר בחירת הדירות. זה אומר שאם עליתם בגורל במקום שלישי, אתם במקום שלישי בתור לבחירת הדירה. בשיטת כל הקודם זוכה. במעמד  זה יהיו לכם 45 דקות בלבד לבחור ותדרשו להביא 2,000 ש"ח מקדמה מהבית. 

אין חרטות! אם בסוף החלטתם שאתם לא רוצים את הדירה, לא תקבלו את הכסף חזרה.

כעת תחתמו על חוזה רכישה עם הקבלן ותתחילו להמתין לדירה….

 

חוששים לדעת עוד? מעונינים למצוא את עצמכם מסודרים עם משכנתא חסכונית? אנחנו כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעשו הכול כדי להביא אתכם אל החיסכון המקסימלי ביותר

בקשו אישור עקרוני למשכנתא שלכם!

עכשיו מחכה לכם תקופת ביניים. הקבלן שולח בקשה להיתרי בניה ואת נדרשים להיאזר בסבלנות מרובה. כאשר מתתקרבים לכיוון של בחירת הדירות, פנו לאחד  הבנקים ובקשו אישור עקרוני למשכנתא. חשוב שתעשו את זה לפני שיודיעו לכם שאתם מוזמנים לבחור מחר בדירה כי אישור עקרוני מקבלים עד 3 ימים מהבקשה. ובלי אישור עקרוני למשכנתא אי אפשר לקנות את הדירה.

האישור העקרוני תקף למשך 24 יום בלבד.

הגרלה שניה ובחירת הדירה!

הגרלה ב'! בהגרלה זו יקבעו את הסדר על פיו יוכלו הזוכים לבחור בדירה המבוקשת. זה אומר שאם יצאתם ראשונים יש לכם את כל האופציות לבחור בדירה המתאימה לכם. וככל שתצאו אחרונים יותר, ישארו לכם פחות אפשרויות בחירה. 

כאשר תבואו לבחור את הדירה, יתנו לכם 45 דקות בלבד. חשוב שתהיו ברורים ותדעו מה אתם רוצים שיהיה בדירה שלכם. כך הזמן יספיק לכם.

תדרשו להביא אתכם 2,000 ש"ח למקדמה. גם אם בסוף תתחרטו ולא תרצו את הדירה, לא תקבלו את הכסף שלכם חזרה.

כמו כן, אין אפשרות להתחרט. בחרתם דירה? זהו זה. תוכלו רק לבטל את הבחירה אבל לא לקבל במקומה אחרת.

 


חתימת חוזה!

 


אתם כבר יודעים איזו דירה בחרתם וכמה היא עולה? פנו לקבלן וחתמו על חוזה רכישה. 

 


רוצים למצוא את עצמכם מסודרים עם משכנתא משתלמת? מתכננים לקנות דירה וחוששים מהמשכנתא? בשביל זה אנחנו כאן.