איך נרשמים לתוכנית מחיר מטרה בנתניה?

להגרלה של מחיר מטרה? הפוסט הזה יעשה לכם סדר. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע איך ומה קורה בדירות של מחיר מטרה. 

בדקו את זכאותכם!

רק אם אתם זכאיים להכנס להגרלה של מחיר מטרה, תוכלו אכן להשתתף בה. לכן, עוד לפני שתכנסו להגרלה תפנו לאחת החברות הבאות ותנפיקו זכאות. החברות הן: אלונים, עמידר ומילגם. להמלצתנו כדאי לכם לפנות לחברת אלונים איתם תוכלו לעבוד בקלות ובבהירות.

רוצים לדעת פרטים על אלונים בנתניה?

שטמפפר 9 קומה 3 חדר 303

א',ב, ד, ה' 8:30-13:30 

ב',ד' 15:00-17:00

בימי שלישי אין קבלת קהל

פקס: 09-7747368

דוא"ל: mgar28@mgar.co.il

הכנסו להגרלה על דירה במחיר מוזל!

אם קבלתם מסרון המאשר את זכאותכם להכנס להגרלה, תוכלו לפנות להגרלה בעצמה. הכנסו אתר הממשלתי ועם הסיסמה שקיבלתם במסרון, תכנסו להגרלה הרצויה.

זכיתם? איזה יופי!

כעת יערכו ההגרלות. מיד אחרי שתסתיים ההרשמה, יתבצעו ההגרלות. הזוכים יקבלו על כך הודעה במסרון. כמו כן, שמות הזוכים יפורסמו באתר בצורה אנונימית עם מספר בלבד.

 

המתינו להיתרי בניה!

היתרי בניה הם תהליך ממושך. בכל התקופה תקבלו מסרונים שיעדכנו אתכם מה קורה ומה התקדם עם הבניה. כמו כן, באתר ההרשמה יעודכנו כל ההתפתחויות בנוגע לדירות של מחיר מטרה.

התכוננו למשכנתא

כדי לקנות דירה צריך משכנתא. לא כל אחד רשאי לקבל הלוואת משכנתא מהבנק. לכן, פנו לאחד הבנקים ובקרשו אישור עקרוני. רק כך תוכלו לפנות לרכוש את הדירה. את האישור העקרוני תקבלו תוך 3 ימים מקסימום והוא יהיה תקף רק ל 24 ימים.

בחרו בדירה וחתמו על חוזה!

בשלב זה תערך הגרלה שניה בה יקבעו את סדר בחירת הדירות. זה אומר שאם עליתם בגורל במקום שלישי, אתם במקום שלישי בתור לבחירת הדירה. בשיטת כל הקודם זוכה. במעמד  זה יהיו לכם 45 דקות בלבד לבחור ותדרשו להביא 2,000 ש"ח מקדמה מהבית. 

אין חרטות! אם בסוף החלטתם שאתם לא רוצים את הדירה, לא תקבלו את הכסף חזרה.

 

כעת תחתמו על חוזה רכישה עם הקבלן ותתחילו להמתין לדירה….

 

חוששים לדעת עוד? מעונינים למצוא את עצמכם מסודרים עם משכנתא חסכונית? אנחנו כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעשו הכול כדי להביא אתכם אל החיסכון המקסימלי ביותר