איך לוקחים משכנתא לדירה בפרויקט מחיר מטרה באום אל פחם?

חולמים לרכוש דירה חדשה? אין לכם את הזמן והפניות לעבוד על בניית דירה חדשה בכוחות עצמכם? בדיוק בשבילכם נועדו הפרויקטים של מחיר מטרה. המגזר הערבי לא נהנה רבות מתכניות ממשלתיות לדיור. ודווקא כאן בתוכנית החדשה של מחיר מטרה, יש חדש. גם בישובים ערביים הממשלה עומדת להקים פרויקטים כאלו. אום אל פחם הינו הישוב הערבי הראשון שעתיד להשתתף במכרזים של מחיר מטרה. 

איך אצליח לרכוש דירה חדשה מקבלן? 

זוגות צעירים רבים, אף שמאוד רוצים לרכוש דירה חדשה מקבלן, לא רואים את עצמם עושים זאת בעשור הקרוב. גובה ההון העצמי שיש להביא בכדי לרכוש דירה כזו, הינו בלתי הגיוני, וצריך לעבוד עשר שנים בשביל להצליח להגיע לסכום הזה, וגם זה בקושי רב. בנוסף כל כך, יש את מדד תשומות הבניה שמייקר כל הזמן את מחיר הדירה ועוד סיבות ומניעים רבים שעלולים לחסום את הדרך להגשמת יעדי הדיור אצל זוגות צעירים רבים. 

 

בדיוק בשביל זוגות כמוכן הממשלה החליטה להקים את הפרויקטים של מחיר מטרה. אומנם לא כל זוג צעיר שמעוניין לרכוש דירה במחיר מופחת ויחליט להיכנס להגרלה, אכן יזכה בסוף במכרז. נכון, אבל יש סיכוים לזוגות צעירים רבים להיות מהזוכים, בגלל המספרים הגבוהים של כמות יחידות הדיור המשווקות דרך פרויקטים של מחיר מטרה. 

למה שתצליחו לרכוש דירה במחיר מטרה באום אל פחם? 

דרישה להון עצמי נמוך – החסם העיקרי בימינו שעומד בפני זוגות צעירים בדרך לרכישת דירה, הוא ההון העצמי. לשלם סכום כסף גבוה למשכנתא מדי חודש, ישנם זוגות רבים שאין להם עם זה בעיה. אבל הון עצמי, מאיפה ישיגו? ברגע שאתם רוכשים דירה במחיר מטרה אתם זכאים לקבל אחוזי מימון מאוד גבוהים, עד תשעים אחוז ממחיר הדירה שלכם. זה אומר שאם אתם רוכשים דירה במיליון שקלים, יש סיכוי שהבנק יבקש ממכם רק מאה אלף שקלים למשכנתא. אומנם מאה אלף שקלים זה המון כסף, אבל לא בשביל לרכוש דירה. איך בדיוק זה עובד? בעיקרון גובה ההון העצמי מחושב על פי אחוזים ממחיר הדירה שלכם. אבל בפרויקטים של מחיר מטרה, הבנקים מגיעים לקראת הלווים ומחשבים להם את אחוזי המימון ואת ההון העצמי על פי מחיר הדירה בשוק החופשי. לדוגמא דירה שעולה לכם חמש מאות אלף שקלים, אבל בשוק החופשי היא נמכרת במיליון מאה שקלים, הבנק יאשר לכם משכנתא מאוד גבוהה. כך תוכלו להצליח לרכוש דירה, גם אם אין לכם תמיכה ראשונית מההורים.

איך רוכשים דירה במחיר מטרה באום אל פחם? מרגישים שאין לכם את הכלים הדרושים, בשביל לגשת לבנק? לא יודעים אילו מסמכים עליכם לגייס בשביל להוציא אישור עקרוני ותעודת זכאות? בדיוק בשביל זה המומחים של חברת המפתח כאן לשרותכם. אנו עובדים עם כל המגזר הישראלי, ונשמח לתת לכם יד בדרך למימוש יעדים והשגת דיור בקרוב.